“God mat trevlig service”
Omdöme om Eva på torget

Eva på torget
Rankad som nr 1 av 29 Restauranger i Kivik
Kök: Italienskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Välkommen till Eva på torget en liten familjär restaurang. Vi hoppas du älskar mat och dryck lika mycket som vi gör. Oavsett om du kommer för att äta en vardagsmiddag eller en festmåltid vill vi att du ska känna dig välkommen. Vi har olika öppettider olika tider på året, besök vår hemsida för aktuella tider och se vad som händer hos oss!

Vi åt middag här den 24/9. Råbiffen till förrätt var fantastiskt god. Burgaren till varmrätt var god men salsan som skulle vara till var sådär. Pommes frites till var ojämna men bra friterat. Entrecôten däremot var en riktig höjdare. Fantastiskt bra tillagad. Efterrätt blev det ingen för det orkade vi inte. Gillar man champagne ska man gå hit då de har en riktigt bra champagnelista.

Datum för besöket: september 2020
Tack carelijoh

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Igår var vi och åt en fantastisk middag på torget. Miljön är mysig och personalen är trevliga. Vi åt råbiff som var den godaste jag har ätit. Därefter lakritsbryle' som var lika god. Till det ett gott vin. Vi var så nöjda med allt.

Datum för besöket: september 2020
Tack evao63
Pathfinder650857, Ägare på Eva på torget, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Vi blir så glada när ni är nöjda, Tack fina ni! och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 3 september 2020

Ligger vid busstorget så inte det allra charmigaste läget men mycket god mat & mysig uteservering. Trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 592aaa
Pathfinder650857, Ägare på Eva på torget, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2020

Tack kära ni härligt att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Besökte restaurangen i början av augusti. Snorkig och ohjälpsam personal. Kändes som att man behövde be om ursäkt för att man var där. Maten var dock helt ok.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Therese0123
Pathfinder650857, Ägare på Eva på torget, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2020

Ledsen att ditt besök hos oss inte motsvarade dina förväntningar, det ber vi om ursäkt för.

Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Väldigt god mat och supertrevliga tjejer som jobbade. Mycket trevlig miljö.
Vi var helnöjda och kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ewab609

Resenärer som tittade på Eva på torget tittade också på

Besökt Eva på torget? Berätta vad du tyckte!