“Magiskt god pizza”

Kök: Pizza
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Magiskt god pizza med bra råvaror. Härlig miljö där man hela tiden hittar något nytt och spännande att titta på. Personal som har full koll på allergier. Helt enkelt ett toppenställe man gärna återvänder till!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Jaana71

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Vi hade låga förväntningar efter att läsa omdömena på TripAdvisor, men blev glatt överraskade! OTROLIGT goda pizzor, mysig stämning och trevlig personal!

De skriver helt rimliga förhållningsregler på hemsidan och har man problem med dem så skall man välja ett annat ställe att äta på.

Jag tror att man får det bemötande som man förtjänar, vi var ett stort sällskap på 8 pers varav 4 relativt små barn och personalen var inget annat än soligt trevliga. Så lyssna inte på tidigare kommentarer om otrevlig personal, det verkar inte stämma.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack theofficeguy
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Bra mat, obekväm stämning.
Det kändes som om man behövde ursäkta sig själv för att vara där, och för att vilja äta hos dem.
Pizzorna var bra, men det tog 2 timmar från att vi kom dit, fått våra pizzor, tills vi hade betalat och kunde gå.

Personalen gav oss ingen uppmärksamhet, så som att hälsa, fråga hur maten var, ta undan våra tallrikar, eller ge oss notan.

Restaurangen verkar vilja vara ett gött alternativt hippie ställe, egenodlat, lite loppis, i trivsam trädgård och miljö.
Men hela stämningen var istället allt annat än go!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack alicep970
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Väldigt otrevlig personal! Vi bokade bord 19:30, fick inte bordet förrän 19:50, de tog inte upp våra beställningar förrän vi hämtade personalen i köket. När vi vill beställa kaffe efter att de hade fördröjt bordplaceringen, beställningen och serveringen så fick vi till svar "vi stänger 21:00" Vi är betalande gäster och lite vänlighet och uppmärksamhet är det minsta man kan begära....!!!! Kommer ALDRIG MER äta där igen. Kör inte dit.

Datum för besöket: juli 2021
Tack rolandh390
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Inte trevliga! Kör inte dit.
Man behöver inte vara sura mot kunder som vill äta.
Skall aldrig dit igen. Har man blivit för stor?

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack joakimb515

Resenärer som tittade på Friden tittade också på

Besökt Friden? Berätta vad du tyckte!