“Ett ställe att minnas och längta till”
Omdöme om Friden

Friden
Rankad som nr 9 av 30 Restauranger i Kivik
Kök: Pizza
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar

Makalöst gott! Rekommenderar varmt pizzan med lammfärs, kokos, koriander mm.
Fantastiskt charmig miljö. Ett ställe att återvända till många gånger.

Datum för besöket: april 2021
Tack Mia R

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Mums vilka fantastiskt goda pizzor!! Vi fick ett fint mottagande och maten behövde vi inte vänta länge på heller. Deras egna äppelmust var fantastisk och vi köpte med oss två flaskor. Skulle gärna komma tillbaka och äta denna goda pizza igen!!!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack KarinF153
Omdömet skrevs 8 mars 2021

Fantastiskt god pizza. Vi längtar efter den hela tiden och kör 1 1/2 timme enkel väg för att komma dit. På sista tiden känner vi att vi mest är i vägen. Sur och på snudd otrevlig personal. Suckar och himlar med ögonen. Om ni är så trötta som ni ser ut. Ta en längre ledighet. Inte särskilt bra reklam för Fridens men det kanske inte behövs längre. Ni har ett gott rykte och folk vallfärdar dit för era pizzor och miljön men vi har gett upp nu. Inte värt besöket när man har känslan att man är något katten släpat in...

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack A8833HMmarinas
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Fridens vad håller ni på med? Ett glatt välkomnande hade varit trevligt men knappt ett hej får man. Jag och mitt sällskap fick vänta i en kvart innan dom ens såg att vi var där. Maten tog lång tid och personalen var inte direkt pratglad. Maten var inte speciell alls skulle Kunna göra godare mat hemma. Hit ska jag aldrig gå igen och kommer verkligen inte rekommendera detta till någon.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack Kenny_campar
Omdömet skrevs 12 oktober 2020 från mobil enhet

Ett mycket överreklamerad pizza restaurang.
Otrevlig personal. Dålig hygien.
Står och lägger upp tillbehör (korvskivor och ruccola)
på pizzan, utan handskar och utan att tvätta händerna innan. Från plock med disken till servering.
Otrevlig kock. Inte ett leende.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Pingaett

Resenärer som tittade på Friden tittade också på

Besökt Friden? Berätta vad du tyckte!