Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Fredrik T
Malmö, Sverige

Fint hotel med upplevelser för alla sinnen

Omdöme om Kiviks Hotell
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 apr. 2024
Vi hade en familjehelg med övernattning, spa och middag. Hotellet ligger fint med utsikt över Kivik och havet på en höjd med välordnade trädgårdar. Våra rum låg placerade i annexet, bra storlek men lite slitna. Hotellets spa är litet men innehåller tillräckligt för att få en skön upplevelse. Middagen serverades i matsalen som har inretts med storstilad konst. Serveringspersonalen var väldigt tillmötesgående med tillpassning av maträtter och upplägg, maten var av hög kvalitet med underbara smaker kombinerat med ett bra urval av viner. Frukostbuffén innehöll både klassiker och lokala specialiteter från Österlen. Ett hotel som rekommenderas för en helg med upplevelser för både, ögat, själen och smaken.
Datum för vistelsen: oktober 2023
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Room 4
      1 482 kr
    4.2 km från Kiviks Hotell
    Visa fler hotell i Kivik
    Omdömet skrevs 5 april 2024 från mobil enhet

Bodde här med familjen på en helg! Det blev en underbar upplevelse. Läget är riktigt fint i Kivik och med ett rum som hade utsikt ut mot havet.
    Restaurangen bjöd på god middag på kvällen och en härlig frukost på morgonen.
    Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Rumstips: Välj ett rum med havsutsikt.
    Datum för vistelsen: mars 2024
    Tack TravellingPoh
    Omdömet skrevs 4 mars 2024 från mobil enhet

Tillbaka på vår stora favorit med underbara rum, fin utsikt och enastående service.
    Det är alltid så tryggt att åka hit och veta att vi kan räkna med bästa tänkbara tillvaro.
    Den riktiga höjdpunkten blir förstås den utsökta middagen med läcker mat och ljuvliga Champagner!
    Pricken över i blir sedan den helt underbart goda frukostbuffén!
    Vi är snart tillbaka igen.

Datum för vistelsen: mars 2024
    Tack 704hansg
    Annelie S, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2024

Tusen tack för ert fina omdöme!

Omdömet skrevs 17 september 2023

Trevlig weekend på Kiviks hotell med oslagbar vy över Hanöbukten från välanlagd hotellpark med vy över Kiviks gamla samhälle från park, matsal och balkong. Funktionellt rum, sköna sängar, lokal ”konstvandring” på väggarna och personal med service anda. Menyn var begränsad men vällagad – dock önskat att carpaccion var carpaccio och inte vegetariskt. God ändå. En höjdpunkt var parken med tystnaden och stjärnhimlen efter maten innan läggdags. Förstår att prins Eugen var stamgäst. Det kan inte finnas många ställen i Sverige med sådant läge.

Datum för vistelsen: september 2023
    Tack Göran S
    Annelie S, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2023

Tusen tack för ett fint omdöme!

Omdömet skrevs 3 september 2023 från mobil enhet

Rofyllt och fräscht hotell med stor omsorg om gästen. Vi uppgraderades till ett fantastiskt rum med vidunderlig havsutsikt.
    SPA-avdelningen erbjuder en vacker miljö med härlig pool, två sorters bastu, relaxavdelning och möjligheter att boka behandlingar.
    Restaurangen erbjöd god mat och en fin dryckeslistan.
    Sköna sängar och en vacker soluppgång ingick i priset.
    Frukosten erbjöd närproducerat, nybakat och rimliga alternativ. Äppeljuice är gudomlig. Vi återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2023
    Tack 551katharinaa
    Annelie S, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2023

Tack så jättemycket för ert fina omdöme!

Omdömet skrevs 9 augusti 2023 från mobil enhet

En juvel på Österlen! Vi bodde 2 nätter i en av sviterna på våning 4 och är helt tagna av detta fantastiska ställe! All personal var oerhört serviceminded och fick oss att känna oss som hemma. Restaurang,städning, inredning, spa, frukost, trädgård-ja precis ALLT var 5-stjärnigt! Platschef Anette Persson med personal gör allting rätt och vi kan varmt rekommendera detta underbara hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2023
    Tack AnnaTildaTexas
    Annelie S, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2023

Tackar så mycket för fint omdöme, det blir vi glada för!