Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Rekommenderar detta trevliga hotell med fina rum, bekväma sängar och vänlig personal. I restaurangen sitter man med utsikt över hav och trädgård. Maten är god men det vegetariska alternativet som måste beställas i förväg håller inte måttet. Till frukost serveras äppeljuice och äppelmarmelad och i dusch och badrum tvättar vi oss med äppeltvål och äppelolja. En härlig detalj

Tack christinahg200
Annelie Swan, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Tack för ert omdöme! Både ris och ros, vi tar till oss av era synpunkter.

Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Detta är ett bra ställe men tyvärr rätt mycket potential kring byggnaden...
Man välkomnas in i byggnaden och möts av en hissdörr. Matsalen är mer offentlig matsal än ett mysigt ställe där man äter tillsammans, inga levande ljus eller blommor på borden. Vi bodde i paviljongen och det var OK.
Tyvärr var SPAet stängt för renovering (påbörjades enligt personalen för 7 månader sedan ...). Maten är dock över våra förväntningar och vi inser att det är Coronatider och att alla gör sitt bästa men tyvärr hade vi högre förväntningar än så här.

1  Tack 142henricc
Omdömet skrevs 3 juli 2020

Riktigt tråkigt hotell där personalen inte fick oss att känna oss välkomna alls. Trist frukost, trist rum, trista sällskapsytor.Utsikten mot havet och läget var det enda positiva med detta hotell tyvärr.

Tack Ann K
Omdömet skrevs 16 mars 2020

Hade tur som fick ett stort fint rum mot vattnet. Allt var bra, enda att anmärka på är ett ljud vi inte kunde lokalisera som hördes när det var tyst. Trevlig personal. Maten var god men för den större plånboken.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack 331mikaelk
Annelie Swan, Marknadsföring på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2020

Tack så mycket! Vi tar till oss av era synpunkter...Undrar vad det var för ljud? Vill du maila på info@kivikshotell.se vilket rum ni hade så ska vi kolla upp det.

Omdömet skrevs 15 mars 2020

Fina rum med underbar havsutsikt! Loungen i Glasverandan på 2:a våningen var rogivande med en kopp kaffe. SPA avdelningen var varierad med flera olika alternativ. Gott om utrymme. Frukosten var mycket bra, kul med många lokala råvaror. Gillade konsten och skulpturen - det gör hotellet mycket personligt. Personalen var mycket trevlig på hela hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack RickoTini

Tack för väldigt fint omdöme. Härlig att ni fick en lugn och rogivande vistelse hos oss:)