Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Mysigt litet hotell, proffsigt och trevligt bemötande. Vi åt en fantastisk femrättersmeny på restaurangen efter att vi badat bubbelpool nere i det lilla spat.
Fräscha och välstädade lokaler. Rekommenderar verkligen en tripp till Kiviks hotell och spa för lite välbehövd avkoppling!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
3  Tack Amanda T
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Åh vad härligt att höra att ni är så nöjda! Tack! :)

Omdömet skrevs 15 april 2018

Kiviks hotell är stället för livsnjutaren som uppskattar det lilla extra. För det är just i detaljerna som kvalitén sitter. Från att inledningsvis ha bokat övernattningen via telefon så får man en trevlig och personlig känsla. Denna härliga känsla fortsätter så fort man sätter foten i receptionen och får nyckeln i handen. Rummet vi fick var fantastiskt med utsikt och balkong mot Östersjöns stora böljande vågor. Denna vy får en att tro att man är i inuti ett konstverk. Vi njöt därefter av utsökta ostron ihop med en perfekt kompletterande champagne. På kvällen serverades en högklassig femrättersmeny med fin service. Vi var mer än nöjda och längtar efter nästa besök.

• Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack Globetrotter-Sofie

Härliga känslor och härligt omdöme! Tusen tusen tack!

Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Fint läge med utsikt mot havet.
Bra parkeringsplats i direkt anslutning till hotellet.
Fint mottagande och trevligt rum.
Frukosten alldeles utmärkt.
Tillgång till Spa och bra utrymmen för avkoppling.
Restaurangen är suverän!
Hit åket vi ofta!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack 704hansg

Tack snälla för ert fina omdöme! :)

Omdömet skrevs 3 april 2018

Vi åkte ifrån Kivik med ett stort leende och sa samtidigt i bilen. På återseende... snart!
Med äkta, genuin och glad servicekänsla blev vi väl omhändertagna i en kvalitativt rofylld miljö där vi avnjöt ett par kulinarisk smakupplevelser utöver det vanliga.

Ren magi helt enkelt för både kropp o själ för två världsvana äventyrare

Tips för att välja rum: Bästa hotellet
  • Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack nicklasb0j
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Tack så jätte mycket för era fina ord! Vi blev väldigt glada :)

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Vi kom hit efter en snöig 1 april vi hade frusit em del och såg fram emot att sitta i bubbelpool. Underbar bubbelpool i eget rum.

Maten en 5 rätters var välkomponerad meny. Både serveringspersonal och kockar visste var de gjorde! Jag kan inte vara nöjdare en upplevelse som gick i konstens tecken.
Många vackra tavlor på väggarna. Kan tänka mig att även trädgård är jättefin men just nu ligger allt under snö.
Rummen lite för små. Men man är ju inte där så mycket.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Christina S
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack så jätte mycket! Välkomna igen an annan årstid:)