Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Vi kom hit efter en snöig 1 april vi hade frusit em del och såg fram emot att sitta i bubbelpool. Underbar bubbelpool i eget rum.

Maten en 5 rätters var välkomponerad meny. Både serveringspersonal och kockar visste var de gjorde! Jag kan inte vara nöjdare en upplevelse som gick i konstens tecken.
Många vackra tavlor på väggarna. Kan tänka mig att även trädgård är jättefin men just nu ligger allt under snö.
Rummen lite för små. Men man är ju inte där så mycket.

Bodde här: april 2018, reste med vänner
Tack Christina S
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack så jätte mycket! Välkomna igen an annan årstid:)

Omdömet skrevs 1 april 2018

Ett mysigt hotell med underbar personal, fräscha rum och en mindre spa-anläggning med bra utbud på spabehandlingar. Hotellet befinner sig i en avkopplande miljö, på ett högre läge med utsikt över det lilla samhället och havet.

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack jocelyn D

Tack! Vi är så glada över att ni är så nöjda! :)

Omdömet skrevs 1 april 2018

Underbart läge. Fantastisk utsikt från restaurang o lobby över Kiviks hamn, havet o i fjärran Bornholm.
Lobby i två plan också den med utsikten. Här intages med fördel drinken.
Utsökt kök och stor frukost.
Fin SPA-anläggning.
Vacker trädgårdsanläggning.
Bra parkering.

Tips för att välja rum: Trevligt inrett. Sköna sängar. Stor garderob. Dusch o toalett. Lugnt o tyst.
  • Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack bergfeltjan

Tack för fina ord. Välkomna igen!

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Trevligt bemötande. Lugnt och skönt läge. Fina hotellrum. Rent och fräscht. Härligt att kunna ta hissen rakt ner till ett underbart spa. Mycket kunnig terapeut! God mat och bra bemötande i restaurangen. Tack för att ni bjöd på ostronen då ni visste att vi firade min 50-års dag!!

Vi kommer så gärna tillbaka!

Tips för att välja rum: Underbart med havsutsikt! Om man bor i huvudbyggnaden kan man ta hissen rakt ner till spa.
  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
1  Tack kersax

Tusen tack för fint omdöme:)

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Tog paketet med vinprovning i Simrishamn. Väldigt trevlig visning och vinprovning som följdes av en underbar middag. kan verkligen rekommenderas. Sedan var hotellet vi bodde på mycket trevlig med ljusa stora rum samt även en trevlig restaurang.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Destination384230

Vill tacka för et fina omdöme!