Stenrosgården logi (Kivik)(Mycket prisvärt!)
Hotell Hanöbris(Kivik)(Mycket prisvärt!)
Elisetorp(Kivik)
Mellby11 B&B(Kivik)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
TripAdvisor
TripAdvisor
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Trevligt bemötande. Lugnt och skönt läge. Fina hotellrum. Rent och fräscht. Härligt att kunna ta hissen rakt ner till ett underbart spa. Mycket kunnig terapeut! God mat och bra bemötande i restaurangen. Tack för att ni bjöd på ostronen då ni visste att vi firade min 50-års dag!!

Vi kommer så gärna tillbaka!

Tips för att välja rum: Underbart med havsutsikt! Om man bor i huvudbyggnaden kan man ta hissen rakt ner till spa.
1  Tack kersax
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tusen tack för fint omdöme:)

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Tog paketet med vinprovning i Simrishamn. Väldigt trevlig visning och vinprovning som följdes av en underbar middag. kan verkligen rekommenderas. Sedan var hotellet vi bodde på mycket trevlig med ljusa stora rum samt även en trevlig restaurang.

Tack Jörgen J

Vill tacka för et fina omdöme!

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Ett lugnt hotell i ett högt läge med utsikt över det lilla samhället Kivik ned mot hamnen och havet utanför. Vacker parkanläggning, där jag trots den sena våren lätt kunde föreställa mig kommande blomsterprakt. En mindre spa-anläggning, som erbjöd en lugn och avkopplande miljö med skönt behandlingsutbud och serviceinställd personal. Det gällde också all den personal i övrigt jag kom i kontakt med i recepption, rumsavd. och restaurang, som erbjöd god och trevligt serverad mat med markerat lokalt ursprung.

Bodde här: mars 2018
1  Tack ingegerdg2015

Tack så mycket för er fina recension och fina ord :)

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Trevlig och kunnig personal, ingen nämnd ingen glömd. stora fräscha rum, rent och snyggt. Vilken fantastisk havsutsikt, man ser ända till Blekinge. Bra mat, stor frukost. Litet urval med behandlingar men duktig knådare. Prisvärt besök

Tips för att välja rum: högre upp= bättre utsikt
Tack Ragge58

Tack så mycket. Glada att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Fantastisk mat och vackra rum. Lugnt och skönt. Fin omgivning med bra personal. Rent överallt. Behandlingen var super. Kan rekommendera detta till våra vänner. Spaet var bra men kunde varit en jacuzzi utomhus.

Tack sandraj942018

Tack för ert fina omdöme. Vi tar till oss av era synpunkter.