Omdömet skrevs 26 mars 2018

Tog paketet med vinprovning i Simrishamn. Väldigt trevlig visning och vinprovning som följdes av en underbar middag. kan verkligen rekommenderas. Sedan var hotellet vi bodde på mycket trevlig med ljusa stora rum samt även en trevlig restaurang.

Tack Destination384230
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Vill tacka för et fina omdöme!

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Ett lugnt hotell i ett högt läge med utsikt över det lilla samhället Kivik ned mot hamnen och havet utanför. Vacker parkanläggning, där jag trots den sena våren lätt kunde föreställa mig kommande blomsterprakt. En mindre spa-anläggning, som erbjöd en lugn och avkopplande miljö med skönt behandlingsutbud och serviceinställd personal. Det gällde också all den personal i övrigt jag kom i kontakt med i recepption, rumsavd. och restaurang, som erbjöd god och trevligt serverad mat med markerat lokalt ursprung.

Bodde här: mars 2018
1  Tack ingegerdg2015

Tack så mycket för er fina recension och fina ord :)

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Trevlig och kunnig personal, ingen nämnd ingen glömd. stora fräscha rum, rent och snyggt. Vilken fantastisk havsutsikt, man ser ända till Blekinge. Bra mat, stor frukost. Litet urval med behandlingar men duktig knådare. Prisvärt besök

Tips för att välja rum: högre upp= bättre utsikt
Tack Ragge58

Tack så mycket. Glada att ni trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Fantastisk mat och vackra rum. Lugnt och skönt. Fin omgivning med bra personal. Rent överallt. Behandlingen var super. Kan rekommendera detta till våra vänner. Spaet var bra men kunde varit en jacuzzi utomhus.

Tack sandraj942018

Tack för ert fina omdöme. Vi tar till oss av era synpunkter.

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Trevligt bemötande, kunnig och duktig personal,
Fräscha rum med trevlig utsikt
Gedigen känsla i hela hotellet.Rent och snyggt
Restaurang som levererade det bästa av bästa både mat och dryck.
Lokalt producerat. En spa anläggning som var fräsch , hel och ren med lugn atmosfär

Tips för att välja rum: Vi hade utsikt mot havet mitt i långa längan
2  Tack Tom-Evert C
Annelie S, Marknadschef på Kiviks Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Åh vad härligt att höra! Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Vi är glada över att ni är så nöjda.