“Gott och fantastisk utsikt ”
Omdöme om Buhres på Kivik

Buhres på Kivik
Rankad som nr 1 av 26 Restauranger i Kivik
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Beskrivning: På hamnplan i Kivik ligger Buhres sida vid sida med Hanöbukten. En plats där fisken spelar huvudrollen och sillen är fundamentet vi står på. Här finner du nyfångad färsk fisk varje dag, delikatesser från köket och rökta produkter från våra egna ugnar. Vår filosofi har alltid varit att erbjuda produkter vi själva tycker om och kan stå för. Klassiska och nya produkter samsas sida vid sida. Välkommen till oss på hamnplan.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god, men enkel mat. Vissa rätter är samma som i luckan men till dubbla priset. Mycket väl värt besöket och stressad men trevlig personal. Buffén verkade god men var fullbokad.

Tack Matsipie

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Prisvärt räkbuffe på lördagkväll och det bestod av 3 olika sorter räkor, soppa, sås, paj, sallad, ost, bröd m.m. Buffet var trevligt dukad och maten var god, atmösfären var lugn och mysig och personalens bemötande var utmärkt. Besöker gärna denna restaurang när jag är i Österlän nästa gång.

1  Tack Susan M
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Mycket gott och spännande saker att köpa. Allt vad man önskar sig fantastiska röror, skaldjur av alla slag och fina fiskar...

Tack Carina T
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

En fin lördag i september blir man hungrig vid lunchtid och då passar det bra med stekt sill på Buhres.Eftermarknaden pågår och mycket folk i farten.Det är bra att tänka till i förväg och boka bord.Härlig måltid och fin utsikt över havet.Trevlig personal och god service inte att förglömma.

Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Fin utsikt alldeles vid vattnet med trevlig personal fiskbutik i samma byggnad för mera fisk och skaldjur

Tack pepsi75

Resenärer som tittade på Buhres på Kivik tittade också på

Kivik, Skåne län

Besökt Buhres på Kivik? Berätta vad du tyckte!