Spara
Höjdpunkter från omdömen
För den konstintresserade

Fabriken är en filial till Galleri Final i Malmö. Fabriken har en bra förmåga att samla bra ... läs mer

Omdömet skrevs 9 januari 2019
JoacimH
Budapest, Ungern
Fint galleri nära Kivik

Fina utställningar. Barbro Bäckström o hennes fina skulpturer samt Jean Hermansons foton ... läs mer

Omdömet skrevs 12 augusti 2018
AnetteBrunett
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 12 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Kivik
från 73,54 US$
från 78,79 US$
från 63,82 US$
från 26,27 US$
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Nu är det ännu en fin utställning på Fabriken. Denna gång med fotografen Jean Hermansons bilder och Barbro Bäckströms fantastiska alster i metallnät.Måste ses svårt att beskriva.Även metallskulpturer mindre alster men också gigantiska. Den mjuka vågformen kommer fram i det hårda.Barbro Bäckström finns också representerad med en utsmyckning på Lunds lasarett.Utställningen på Fabriken pågår till 30 september.Ett besök på Österlen och Fabriken är ett måste denna sommar!

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Hit skall man åka när det visas fina utställningar.Tyvärr är den slut nu utställningen med Lennart Nilssons foton.Men det kommer säkert att framöver bli mer av intresse.Håll utkik!

Tack Kerstin R
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Fabriken i Bästekille brukar visa både tavlor och foto med flera utställare samtidigt men nu kör dom enbart Lennart Nilssons fantastiska foton och det känns helt rätt!
Denna livsgärning är värd att visas utan konkurrens!

Tack thomasmD3591KX
Omdömet skrevs 11 september 2017

Till sist kom dagen då vi fick leta upp "Fabriken". Väntat halva sommaren på denna resa. Inte blev vi besvikna heller. Kunde dock varit bättre förklaringar till vissabilder. -"vad är det som är fotograferat?" Filmdokumentären var mycket trevlig och fängslande.

Tack Ann-Sofi B
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Vi hade aldrig hört talas om Fabriken som överraskades oss med vänlig och sympatisk personal och en fantastisk utställning av Lennart Nilssons 200 fotografier. Mycket spännande. Guiden var strålande och kunnig.och var samtidigt mycket pedagogisk.
Kan verkligen rekommenderas !

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack SIGBON