“Trevligt liten restaurang.”
Omdöme om Systrarna På Kivik

Systrarna På Kivik
Rankad som nr 11 av 31 Restauranger i Kivik
Beskrivning: Ett litet hallonställe längst med väg 9, norr om Kivik. Vi lagar maten med lokala varor och fina importerade varor från Italien. Under sommaren serverar vi lunchmeny mån-sön. på kvällarna har vi: Grillbuffé onsdagar och lördagar Italiensk buffé tisdagar och fredagar A la carte Måndagar och söndagar. Vi erbjuder även uthyrning av rum där lakan och frukostbuffé ingår i priset.
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Ligger strax utanför Kivik vid campingen.
Vi hade 20 minuters promenad dit men det var värt besväret. Vi åt bägge torsk vilket vi var väldigt nöjda med. Vinerna kan beställas i glas eller hel flaska. Bra och resonabla priser. Mysig lokal och snabb service.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 117ralphk

Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt litet ställe mitt i Kivik. Riktigt god och vällagad mat med ambition och noggrannhet kommer från köket tyvärr serverad av ointresserad och slabbig serveringspersonal som röker och dricker öl bland gästerna

Datum för besöket: juli 2018
Tack Benny B
Omdömet skrevs 8 april 2018

Tydligen ny regim men så bra . Vi stort sällskap skulle äta lunch. Allt funkade så bra och var dessutom mycket gott. Kommer gärna tillbaks

Datum för besöket: april 2018
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Kanon god mat trevlig service fin resturang prisvärt nära Kiviks Familje Camping och nära stan.
Kommer garanterat tillbaka

Datum för besöket: juli 2017
Tack 697g_rant
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Vi var 3 personer som beställde in olika lunchrätter
Alla väldigt goda och fräscha
Dessutom var portionerna riktigt tilltagna
Salladen fräsch och smakrik
Laxen mycket mjuk o god
Köttet mört och fantastiskt god sås
För att inte nämna de jättegoda potatisarna
Vi kommer igen

Datum för besöket: juli 2017
Tack Gerandersson

Resenärer som tittade på Systrarna På Kivik tittade också på

Kivik, Skåne län

Besökt Systrarna På Kivik? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.