Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Underbar golfbana i utmärkt skick. Geto är en liten underbar restaurang med utmärkt mat. Missa inte råbiffen som förrätt. Trevliga rum, bra service och trevlig personal. Och underbar natur.
Det finns små trevliga utflykter att göra i anslutning till resorten men det finns också en tydlig stänk av östkultur i botten.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Anders A
Omdömet skrevs 24 oktober 2017

Att hitta dessa fantastiska vyer vid Svarta havet var verkligen en överraskning. Verkligheten överträffar verkligen bilderna man ser i deras annonser/web-sida.
När man spelar golfbanan är det svårt att fokusera på golfen då man hela tiden överraskas av vyer som man inte trodde var möjliga.
Hotellet består av rymliga lägenheter i olika storlekar med bra utrustning. Separat toa och stor balkong. T o m tvättmaskin och torkställning!

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Lena464
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

En golfbana med en spektakulära layout intill svara havet. Trixig bana med snål slope. Men en golfbana som man bara älskar. Greenerna är snabba och svårlästa.
Hotellet ä fem (5) star. Dock så håller inte maten samma klass. Rummen är stora och mycket fina. Servicen kan man inte klaga på. Ett golf mecka för den som bara vill spela. Jag kommer säkert tillbaka hit.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Dan M
Omdömet skrevs 23 april 2017

fina rum, god mat, hjälpsam personal, fin, spännande golfbana, otur med vädret under veckan, regn, kyla men för övrigt ett spännande golfställe med flera spektakulära banor, kort transfer till andra banor

Tips för att välja rum: få ett rum nära reception, väldigt "backigt" om du har svårt att gå, det finns en utomordentlig transporttjänst inom området
  • Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Karl-evert L
Omdömet skrevs 8 augusti 2015

Jag har precis varit 5 nätter på Thracian Cliffs för att spela golf med en kompis. jag bokade platsen och resorten enbart efter att ha sett bilderna på banan.
Jag kan säga att banans läge och utsikten därifrån motsvarade våra högt ställda förväntningar. Kanske var greenerna lite långsammare än vi är vana vid men det var jämn kvalitet. Tvåsovrums-lägenheten ( 511 )var klart godkänd och renstädad hela tiden.
Vi hade läst en del recensioner innan där tidigare boende tyckte att mat och personal var lite sissådär men vi håller inte alls med.
All personal från buggyförarna till receptionister och servitörer/servitriser har varit mycket mycket trevliga och hjälpsamma. Maten har varit klart godkänd, även om den varit lite mindre kryddad så har det varit mycket fina råvaror , framför allt köttet ( provade oxfile´, rådjursfile´ och ribeye). Musslorna med chili och körsbärstomater var de bästa jag någonsin ätit och jag är en månad i Frankrike varje sommar, "Moulen´s" hemland.

Tips för att välja rum: Fin utsikt från alla rum
  • Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
1  Tack Patrick R