Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Åkte själv och sov i enkelrum. Rummet var simpelt och ganska tråkigt inredningsmässigt, såg ut som ett vandrarhem. Dock fint badrum. Frukosten var fantastisk och likaså kvällsmaten. Åt lunch på hotellet en av dagarna och det var inget vidare. Förrätterna på kvällsmenyn var dock bland der bästa jag ätit! Läget var helt otroligt och lätt att ta sig till lysekil med färjan. Nära belägen strand och litet men härligt spa! Åker mer än gärna tillbaka!

• Restyp: Reste ensam
Tack AmiliaV93
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Städningen var usel, vi hittade både gammalt plåster och kontaktlinser på rummet. Något vi påpekade, fick be städ personalen om toapapper för de inte fylldes på. Natten de regnade galet mycket vakande vi av att toaletten bubblar och vattnet stiger från avloppen, ringer jouren inte mkt sömn den natten, dock kontaktade vd oss om värdecheck men något som vi inte fick. Personalen trevlig. Men att betala dyra pengar för att bo förväntar jag ett städat rum. Som kompensation för ostädat rum fick vi tillbaka 200 kr och en påse godis!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack aeme2021
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Super fin utsikt över havet.
Service var bra.
Men när vi kom hade vi ett gammal använt glas med intorkad tandkräm i badrummet.
Duschtvålen var slut.
Toasitsen var lös.
Och rummet var i minsta laget. Minsta rums jag fått på hotell innan.

Tack evelinanilsson07
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge direkt vid havet och Gullmarsfjorden. Hotellanläggningen är modern och delvis sammansmält med Fiskebäckskils vackra gamla kaptensvillor och bredvid hotellet ligger Bökeviks fina sandstrand med lång brygga samt flera tennisbanor och vandringsleder. Dessutom stannar Västtrafiks båt över till Lysekil alldeles intill hotellet. Sommartid har hotellet två kostnadsfria gympapass per dag på bryggan invid hotellet. Hotellet erbjuder olika rumskategorier med olika belägenhet som man som gäst bör inhämta information om innan man reserverar rum, själv föredrar jag högt belägna Klinten med bedårande utsikt över havet och Lysekil men även mer havsnära belägenhet finns att välja. Hotellet har ett samarbete med Carpe Diem I Lysekil och erbjuder ett I mitt tycke bekväm sängkomfort. Sinnenas hus på pålar I havet är ett stilfullt relaxhus med en 38 gr varm liten pool bredvid, även den på pålar I havet. Restaurang och bar ligger direkt vid havet och har I mitt tycke utsökt god mat och dryck. Själv har jag fått dra fördel av kockarna Melvins och Peters och deras kollegors gastronomiska talanger och den fina servicen av bl a Hanna, Emma, Felicia med fler I restaurangen som jag åtnjutit under min vecka här. Alla som jobbar här har gett mig ett gott intryck av att vilja tillse att gästen får en bra upplevelse.

Restyp: Reste ensam
Tack bj_rnt835
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Fint läge, nära till bad. Restaurangen levererade! Vi åt fantastiskt tillagad fisk inkl goda tillbehör och bra viner. Reception, restaurang fina byggnader med bra standard. Rummet däremot... som baracker. Var en besvikelse. Enda positiva var sängarna som erbjöd bra komfort. Mörkläggning i ena delen där barnen sov var undermålig. TVn extremt liten och hade knappt några kanaler. Vissa saker hängde löst på väggarna, och i badrummet rann duschvatten ut över hela golvet. Just i vårt rum fanns ingen möjlighet att ha något fönster öppet under natten. Enda möjligheten var altandörr, men det vågar man ju inte...

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Daniel J