Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge direkt vid havet och Gullmarsfjorden. Hotellanläggningen är modern och delvis sammansmält med Fiskebäckskils vackra gamla kaptensvillor och bredvid hotellet ligger Bökeviks fina sandstrand med lång brygga samt flera tennisbanor och vandringsleder. Dessutom stannar Västtrafiks båt över till Lysekil alldeles intill hotellet. Sommartid har hotellet två kostnadsfria gympapass per dag på bryggan invid hotellet. Hotellet erbjuder olika rumskategorier med olika belägenhet som man som gäst bör inhämta information om innan man reserverar rum, själv föredrar jag högt belägna Klinten med bedårande utsikt över havet och Lysekil men även mer havsnära belägenhet finns att välja. Hotellet har ett samarbete med Carpe Diem I Lysekil och erbjuder ett I mitt tycke bekväm sängkomfort. Sinnenas hus på pålar I havet är ett stilfullt relaxhus med en 38 gr varm liten pool bredvid, även den på pålar I havet. Restaurang och bar ligger direkt vid havet och har I mitt tycke utsökt god mat och dryck. Själv har jag fått dra fördel av kockarna Melvins och Peters och deras kollegors gastronomiska talanger och den fina servicen av bl a Hanna, Emma, Felicia med fler I restaurangen som jag åtnjutit under min vecka här. Alla som jobbar här har gett mig ett gott intryck av att vilja tillse att gästen får en bra upplevelse.

Restyp: Reste ensam
Tack bj_rnt835
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Fint läge, nära till bad. Restaurangen levererade! Vi åt fantastiskt tillagad fisk inkl goda tillbehör och bra viner. Reception, restaurang fina byggnader med bra standard. Rummet däremot... som baracker. Var en besvikelse. Enda positiva var sängarna som erbjöd bra komfort. Mörkläggning i ena delen där barnen sov var undermålig. TVn extremt liten och hade knappt några kanaler. Vissa saker hängde löst på väggarna, och i badrummet rann duschvatten ut över hela golvet. Just i vårt rum fanns ingen möjlighet att ha något fönster öppet under natten. Enda möjligheten var altandörr, men det vågar man ju inte...

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Daniel J
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Bra med många laddstolpar, men de behöver fungera bättre. Ordna gärna ännu fler med bättre kapacitet, så att det garanterat går att fulladda en elbil över natten. Vi kunde inte starta laddning först. Det gick senare, men bilen blev inte fulladdad.

Tack Lausak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Vi hade standardrum. Ganska litet. Tv liten m få kanaler, ej ens tv4. Dock bra läge på rummet.
För låga obekväma möbler inomhus i lunchrestaurangen/baren.
Frukost/ större restaurangen bekväma möbler o god frukost/mat.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Cartripmanandwife
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Fantastiskt läge i härliga Fiskebäckskil. Små dubbelrum med endast en fåtölj var en missräkning, och dessutom två enkelsängar som glider isär. Bra frukost. Restaurangens prisnivå antydde ”fine dining” men var snarare medelmåttig. God mat men överprisad

Tack perbertilgoransson