Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Bra med många laddstolpar, men de behöver fungera bättre. Ordna gärna ännu fler med bättre kapacitet, så att det garanterat går att fulladda en elbil över natten. Vi kunde inte starta laddning först. Det gick senare, men bilen blev inte fulladdad.

Tack Lausak
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Vi hade standardrum. Ganska litet. Tv liten m få kanaler, ej ens tv4. Dock bra läge på rummet.
För låga obekväma möbler inomhus i lunchrestaurangen/baren.
Frukost/ större restaurangen bekväma möbler o god frukost/mat.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Cartripmanandwife
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Fantastiskt läge i härliga Fiskebäckskil. Små dubbelrum med endast en fåtölj var en missräkning, och dessutom två enkelsängar som glider isär. Bra frukost. Restaurangens prisnivå antydde ”fine dining” men var snarare medelmåttig. God mat men överprisad

Tack perbertilgoransson
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Lugn och skönt. Snyggt och prydligt. God mat och fantastisk service. Hit kommer vi gärna igen! Perfekt för trötta småbarnsföräldrar som bara vill komma iväg och vara vuxna. Hotellet har en ganska vuxen profil.

Tack MariaSa82
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Avkopplande miljö och vänlig atmosfär. Bra sängar med allt man behöver för en skön vistelse. Härlig plats alldeles vid vattnet med varma och sköna pooler att slappa i. Trevlig personal och hög standard på maten.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack sbenjaminsson44