StayForLong
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Fantastiskt läge i härliga Fiskebäckskil. Små dubbelrum med endast en fåtölj var en missräkning, och dessutom två enkelsängar som glider isär. Bra frukost. Restaurangens prisnivå antydde ”fine dining” men var snarare medelmåttig. God mat men överprisad

Tack perbertilgoransson
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Lugn och skönt. Snyggt och prydligt. God mat och fantastisk service. Hit kommer vi gärna igen! Perfekt för trötta småbarnsföräldrar som bara vill komma iväg och vara vuxna. Hotellet har en ganska vuxen profil.

Tack MariaSa82
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Avkopplande miljö och vänlig atmosfär. Bra sängar med allt man behöver för en skön vistelse. Härlig plats alldeles vid vattnet med varma och sköna pooler att slappa i. Trevlig personal och hög standard på maten.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack sbenjaminsson44
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Bra rum med sköna sängar. Fantastiskt fint läge ändå ut till havet. Vår uteplats passerades dock av många personer så inte helt roligt att sitta där. Frukosten var bra, fanns det man önskar sig på hotellfrukost. Maten på restaurangen var dock inget att hurra förr. Vi åt högrevsburgare som inte smakade något alls, "köpepommes" därtill och det var allt som fanns på tallriken. Ingen grönsak eller något annat utan väldigt basic till ett dyrt pris. Rekommenderar att äta på någon annan restaurang .

Tack Sommarsemester2021
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Vi bokade ett ”double view” dubbelrum med en väldigt fin närhet till vattnet. Hög standard på rummet.
Problemet var att det också var ”generell” gångväg utanför på bryggan. Folk gick förbi, stannade och till och med satte sig i stolarna direkt utanför rummet. Inte vad vi förväntade oss för det priset.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Johan R