Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Executive rummet levererar igen. Magisk utsikt och upplevelse, rummet är placerad väldigt bra.
Receptionen är väldigt vänliga och service inriktade.
Väldigt bra service under rådande pandemi, bra med utrymme mellan borden på kvällen och likadant på morgonen.

Tack robertsundin
Omdömet skrevs 11 juni 2021

I övrigt kändes det som ett rörigt ställe, från bokning till restaurangbesök. Känsla; som att chefen var borta, räcker att vi får det här att rulla. Frukosten var ok, men middagen kändes som om den var kvarglömd i ugnen, hörde fler i restaurangen som öppet klagade på servicen.

Tack Vackert123
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Tre saker som gjorde vår vistelse trevlig: 1. Fantastiskt läge med vackert utsikt. 2. Att jag och min man spenderade tid tillsammans. 3. Vädret var underbart. Som det framgår här har hotellet inte haft någon positiv påverkan. En plåtbassäng där kan knappt sitta åtta pers kan inte kallas för spa. Bastu fungerade inte. Sängarna var bara 160 breda. Ingen AC. Dålig mat och det värsta äckligt lukt i hela byggnaden, kanske kommer från en ny matta eller något lim.

Tack 343andersb
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Kanonfint hotell med fantastisk mat!
+ läget + spaet var grymt
- lite stökigt i köksservicen, uppstart säsong (?)
+ Maten var 5+/5, dock inga valmöjligheter i fråga om meny.
- Drinkarna var inte alls på samma höga nivå som maten. 3/5

Tack linaeliasson
Omdömet skrevs 8 juni 2021

Hotellet har dåligt Coronaomdöme. Det var fullbelagt med 105 gäster och alldeles för få personal för att hantera situationen. Väldigt dåligt planerat för att ta emot alla gäster. När vi anlände till Gullmarsstrand kl.11.00 fick vi vänta till 16.30 innan vi kunde få ett rum. Alla gäster fick vi vänta även de som var bröllopsgäster och skulle delta i en vigsel tidigare på eftermiddagen. Anledning till att vi inte kunde få rummen var för att de inte var städade. Väldigt synd om dem. Den första receptionisten vi mötte var hjälpsam och trevlig men kunde tyvärr inte ge oss ett rum men när vi väntat till efter 16.00 på att få ett rum möttes vi av en fruktansvärt otrevlig, snäsig och arrogant kvinna i receptionen. Trots att de flesta var incheckade hävdade hon att incheckningstiden är 16.00. vi hade blivit lovade en uppgradering men det rummet hade hon gett till ett annat par. Ingen förståelse alls för vår situation. Den här händelse färgade hela vår vistelse där. Hotellet kändes överlag inte Coronasäkert och det var långa köer till middag och frukost. Dessutom var matsalarna överfulla , 105 gäster skulle ju ha mat och frukost. Det kändes som att sitta i en överfull skolmatsal. Rummen är alldeles för små och det finns ingen aircondition. Det blev väldigt varmt i rummet på natten så sömnen blev därefter. Vi har varit på Gullmarstrand innan, men vi kommer inte tillbaka.
Vi rekommenderar inte någon en vistelse på Gullmarsstrand. Det har förvandlats till ett själlöst lågbudgethotell.

Tack awotji