Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Boka nu, betala på plats
Expedia.com217 US$
eDreams217 US$
Travelocity217 US$
Omdömet skrevs 30 maj 2021

Otroligt trevligt! Fin personal, serviceminded, jätte god mat, mycket bra läge. Trevliga kaffekorgar för vandring. Mycket prisvärt!!! Kommer mycket gärna tillbaka någon gång igen. Vi hade även tur med vädret.

Tack arhedin
Omdömet skrevs 24 maj 2021

Fint läge och härliga omgivningar med genuina bohusländska hus och bryggor.
Utmärkt mat på hotellet och välkomponerade viner därtill. Bra service och rent och fräscht. Något varmt på rummet nattetid. (Vi hittade inget temperaturreglage)

Tack melinirene
Omdömet skrevs 24 maj 2021

Vi fick ett litet rum men det var helt okey. Ett fint bemötande, mycket god mat och härlig miljö. Vi hoppas att informationen om vandringsleder kommer att förbättras. Kommer gärna tillbaka igen. Senast nästa vår!

Tack cb202105
Omdömet skrevs 24 maj 2021

Nöjda! Glad! Fyllt på med energi! Att se, känna, lukta och få uppleva vattnet så nära är ju en stor bonus. Tyvärr var det mycket folk under frukosten och endast en plats för allt serverades. Vi fick köa länge för att få ngt att äta och man hämtade inte mer frukost få man fick stå i kö igen!

Tack awejshag
Omdömet skrevs 24 maj 2021

Trevlig personal, ren och fin spaavdelning, god mat, sköna sängar, rent och fint dusch utrymme, vackert läge vid havet, nära till Skaftö golfklubb värd för LET. Vi kan tänka oss att ta med flera kompisar till Er anläggning.
Johan och Gunilla Eriksson

Tack johanfferiksson