Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Boka nu, betala på plats
Booking.com216 US$
eDreams
Travelocity217 US$

Trevlig personal, ren och fin spaavdelning, god mat, sköna sängar, rent och fint dusch utrymme, vackert läge vid havet, nära till Skaftö golfklubb värd för LET. Vi kan tänka oss att ta med flera kompisar till Er anläggning.
Johan och Gunilla Eriksson

Tack johanfferiksson

Vår samlade intryck av Gullmarstrand är mycket bra med fina rum som låg nära havet, trevlig restaurangdel med en fantastisk utsikt och med god och vällagad mat. Bra att det fanns paraplyer och till och med regnrockar vilka vi tyvärr var tvugna att använda pga av en regnskur. Fina promenadstråk och vackra hus att titta på. Spa -avdelningen var fin och fräsch med härliga bassänger.Vi hade dock lite strul med att komma in men det löste sig efter åtgärder i receptionen.

Tack elisabethhilmersson

Tjusigt, rent, lite folk, vacker miljö, god mat, gott vin, trevlig personal. För att vara personlig gillar jag inte konsten på väggarna. Målar akvarell själv. Finns tjusiga bohusmotiv om ni är intresserad... Jag och min syster sammanstrålade. Vi kunde gå fina promenader och bada. Bättre kan man inte ha.

• Restyp: Reste ensam
Tack ingelafehrman

tack för bra skyltning.
Lite svårt att hitta till spat.
Nu i corona säga till alla att rotera i spat.
Några satt i timmar på bästa utsiktsplatsen så vi kom inte åt.
Till slut trängde jag mig fram men inte kul att vi gäster skall säga till varandra.
Alla måste ha koll på varandra att nu är det deras tur nu sätter vi oss på en sämre plats.
Detta speciellt i pandemin men i vanliga fall också.
De som kommer med drinkar kan ju säga. Ni roterar väl så alla får bra platser exempelvis.

Tack susannefjallemark

Hotellets läge är det mest lockande, med sin närhet till havet. Detta har faktiskt använts på ett bra sätt, med stora glasrutor mot havet och designen och möblerna och all inredning i omgivningens färger. Vi skulle önska dock handdukar i spa avdelningen men det fanns inte några, frukt var mycket gammal också. Men helheten på vistelsen får av mig ett mycket högt betyg ändå. Kommer tillbaka!

Tack sandarebac