Kostnadsfri avbokning till den 21-07-03
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com242 US$
2025 av 314 omdömen

Tjusigt, rent, lite folk, vacker miljö, god mat, gott vin, trevlig personal. För att vara personlig gillar jag inte konsten på väggarna. Målar akvarell själv. Finns tjusiga bohusmotiv om ni är intresserad... Jag och min syster sammanstrålade. Vi kunde gå fina promenader och bada. Bättre kan man inte ha.

• Restyp: Reste ensam
Tack ingelafehrman
Omdömet skrevs 17 maj 2021

tack för bra skyltning.
Lite svårt att hitta till spat.
Nu i corona säga till alla att rotera i spat.
Några satt i timmar på bästa utsiktsplatsen så vi kom inte åt.
Till slut trängde jag mig fram men inte kul att vi gäster skall säga till varandra.
Alla måste ha koll på varandra att nu är det deras tur nu sätter vi oss på en sämre plats.
Detta speciellt i pandemin men i vanliga fall också.
De som kommer med drinkar kan ju säga. Ni roterar väl så alla får bra platser exempelvis.

Tack susannefjallemark
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Hotellets läge är det mest lockande, med sin närhet till havet. Detta har faktiskt använts på ett bra sätt, med stora glasrutor mot havet och designen och möblerna och all inredning i omgivningens färger. Vi skulle önska dock handdukar i spa avdelningen men det fanns inte några, frukt var mycket gammal också. Men helheten på vistelsen får av mig ett mycket högt betyg ändå. Kommer tillbaka!

Tack sandarebac
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Härlig fördrink med snittar. Mycket god 5-rätters med väl utvalt vinpaket och bra presentation. Härlig relax med bad inne och ute. Fin utsikt från relaxen inklusive bastun. Bra parkering med många laddstolpar. Platserna bör dock märkas upp för elbilar.

Tack thn79303
Omdömet skrevs 12 maj 2021

Återkoppling via mejl var usel. Vi fick upplysning , via telefon att vi kunde boka i restauangen ngn dag innan. Vi mejlade och fick till svar att det var fullbokat. Då mejlade vi fråga om vad ni rekommenderade istälelt men fick aldrig något svar. Allt annat när vi väl var på plats var bra. Vi hittade också en mycket trevlig restaurang som vi numera rekommenderar våra vänner.

Tack per341