Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Expedia.com242 US$
eDreams242 US$
Orbitz.com242 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Härlig fördrink med snittar. Mycket god 5-rätters med väl utvalt vinpaket och bra presentation. Härlig relax med bad inne och ute. Fin utsikt från relaxen inklusive bastun. Bra parkering med många laddstolpar. Platserna bör dock märkas upp för elbilar.

Tack thn79303
Omdömet skrevs 12 maj 2021

Återkoppling via mejl var usel. Vi fick upplysning , via telefon att vi kunde boka i restauangen ngn dag innan. Vi mejlade och fick till svar att det var fullbokat. Då mejlade vi fråga om vad ni rekommenderade istälelt men fick aldrig något svar. Allt annat när vi väl var på plats var bra. Vi hittade också en mycket trevlig restaurang som vi numera rekommenderar våra vänner.

Tack per341
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Mycket bra SPA, bästa spa jag varit på. Maten var helt suverän, skulle kunna utöka ölutbudet.
Samt att man skulle vilja kunna beställa räkor att skala och äta, det va en liten besvikelse när man ändå va på västkusten :)

Tack patrikanderss0n
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Sper fint läge, grym service och vilken god mat. Rummen är lite tråkigt inredda men väldigt fint badrum. De övriga gemensamma ytorna är super fina! Man ser havet nästan vart man än är. God frukost som har det mesta.

Tack F5871ZDlina
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Hade en supermysig dag på Gullmarsstrand med underbart väder. Badade i utomhuspoolen(och i havet). Åt en supergod middag. Både maten,servicen och vinmenyn var perfekt. Avslutade maten med ett glas vin på utsidan. En helt underbar dag.

Tack 314annikab