Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Återkoppling via mejl var usel. Vi fick upplysning , via telefon att vi kunde boka i restauangen ngn dag innan. Vi mejlade och fick till svar att det var fullbokat. Då mejlade vi fråga om vad ni rekommenderade istälelt men fick aldrig något svar. Allt annat när vi väl var på plats var bra. Vi hittade också en mycket trevlig restaurang som vi numera rekommenderar våra vänner.

Tack per341

Mycket bra SPA, bästa spa jag varit på. Maten var helt suverän, skulle kunna utöka ölutbudet.
Samt att man skulle vilja kunna beställa räkor att skala och äta, det va en liten besvikelse när man ändå va på västkusten :)

Tack patrikanderss0n

Sper fint läge, grym service och vilken god mat. Rummen är lite tråkigt inredda men väldigt fint badrum. De övriga gemensamma ytorna är super fina! Man ser havet nästan vart man än är. God frukost som har det mesta.

Tack F5871ZDlina

Hade en supermysig dag på Gullmarsstrand med underbart väder. Badade i utomhuspoolen(och i havet). Åt en supergod middag. Både maten,servicen och vinmenyn var perfekt. Avslutade maten med ett glas vin på utsidan. En helt underbar dag.

Tack 314annikab
Omdömet skrevs 27 april 2021

Mysigt hotell som vi nu besökt flera gånger. Har en underbar SPA byggt över vatten med utomhus uppvärmd infinity pool och bastu. Finaste solnedgång någonsin. Rekommenderar verkligen ett besök där.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack familysweden