Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Mycket bra SPA, bästa spa jag varit på. Maten var helt suverän, skulle kunna utöka ölutbudet.
Samt att man skulle vilja kunna beställa räkor att skala och äta, det va en liten besvikelse när man ändå va på västkusten :)

Tack patrikanderss0n
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Sper fint läge, grym service och vilken god mat. Rummen är lite tråkigt inredda men väldigt fint badrum. De övriga gemensamma ytorna är super fina! Man ser havet nästan vart man än är. God frukost som har det mesta.

Tack F5871ZDlina
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Hade en supermysig dag på Gullmarsstrand med underbart väder. Badade i utomhuspoolen(och i havet). Åt en supergod middag. Både maten,servicen och vinmenyn var perfekt. Avslutade maten med ett glas vin på utsidan. En helt underbar dag.

Tack 314annikab
Omdömet skrevs 27 april 2021

Mysigt hotell som vi nu besökt flera gånger. Har en underbar SPA byggt över vatten med utomhus uppvärmd infinity pool och bastu. Finaste solnedgång någonsin. Rekommenderar verkligen ett besök där.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack familysweden
Omdömet skrevs 27 april 2021

Bra mat och trevlig personal. De gav bra tips på vin och var allmänt trevliga. Frukosten var toppen och med en av de bästa äggröran som vi smakat på hotell. Sen toppenfilm lax och mycket annat gott. Mycket trevligt spa och fantastisk utsikt. Skönt med ett salt dopp.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Kforarea51