Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com217 US$
Tripadvisor217 US$
eDreams
CheapTickets217 US$
Orbitz.com217 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Sper fint läge, grym service och vilken god mat. Rummen är lite tråkigt inredda men väldigt fint badrum. De övriga gemensamma ytorna är super fina! Man ser havet nästan vart man än är. God frukost som har det mesta.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack F5871ZDlina
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Hade en supermysig dag på Gullmarsstrand med underbart väder. Badade i utomhuspoolen(och i havet). Åt en supergod middag. Både maten,servicen och vinmenyn var perfekt. Avslutade maten med ett glas vin på utsidan. En helt underbar dag.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 314annikab
Omdömet skrevs 27 april 2021

Mysigt hotell som vi nu besökt flera gånger. Har en underbar SPA byggt över vatten med utomhus uppvärmd infinity pool och bastu. Finaste solnedgång någonsin. Rekommenderar verkligen ett besök där.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack familysweden
Omdömet skrevs 27 april 2021

Bra mat och trevlig personal. De gav bra tips på vin och var allmänt trevliga. Frukosten var toppen och med en av de bästa äggröran som vi smakat på hotell. Sen toppenfilm lax och mycket annat gott. Mycket trevligt spa och fantastisk utsikt. Skönt med ett salt dopp.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Kforarea51
Omdömet skrevs 26 april 2021

Vi bodde en natt på hotellet och kombinerade detta med havskräftssafari samt 5-rätters middag i restaurangen. Service, vår "safari" samt middagen var superbra! Vi var otroligt nöjda med vistelsen. Hotellrummen har dock visst utrymme för förbättring - kändes lite omoderna/omysiga och skulle tjäna på att renoveras lite. Dock absolut inget som påverkade vår vistelse negativt, utan mer en förbättringsmöjliighet. Frukosten var också bra!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack cajsajohannaolsson