Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Så fint hotell! Vilket läge och toppenfina rum. Maten i restaurangen kan vi rekommendera. Supergott! Trevlig personal som brydde sig utan att vara för ”på”.
Vi valde havsutsikt och det var absolut värt pengarna att uppgradera sig.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack chsva
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har ett underbart läge med div spa och olika bad,mycket bra.
Något som inte är bra är de otroligt små rummen med inga ytor alls att lägga saker på,minimal tv som knappast syns,toalett med mycket små ytor då man ändå betalar stora pengar för en natt.tänkt gör konferens och inte för oss som vill ha det gott.restaurangbyggnaden mycket fint byggd men hotellet saknar en känsla som måste finnas på så dyra objekt.skärping

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack johanVarberg
Omdömet skrevs 24 juni 2020

Staden visade sig från sin bästa sida. Det var fridfullt och lite människor i rörelse. Några småfåglar bidrog till underhållningen nere vid bryggan.
Det är alltid intressant att studera djur. På hotell kan de faktiskt förhöja hela vistelsen om man har tur. Denna gång hade vi en råtta på rummet eller möjligen en säl. Råttan hade tagit av sig hatten för en liten kattfröken. Det är nog ganska ovanligt att en råtta lyfter på hatten för en katt, men även det faktum att en råtta bär hatt. Någon säl har vi aldrig haft som husdjur men vi hade en stor råtta som snyltgäst på ett hotell i staden Galle på södra Sri Lanka. Råttan åt av tvålen i badrummet och väckte oss mitt i natten, men den här gången gjorde råttan eller vad det nu var inget väsen av sig. ”Litografin” var välgjord och även den andra tavlan gav oss många roliga associationer. Den föreställde en person som svävar över vattnet. Kanske var det en variant av trolleritricket ”Den svävande damen” eller också höll stackaren på att lämna det jordiska livet. Man får väl i så fall hoppas att slutmålet inte var ett alltför hett ställe. Den tredje tavlan har jag dock inga associationer till; möjligen dagis.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack aklia2018
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Rummet var jätte litet och såg mer ut som ett vandrarhem än ett 4 stjärnigt Hotel. Läget är fantastiskt och the amenities men dom kostar extra. Om du vill äta skaldjur i restaurangen bör du förbeställa.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack hannas111
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Fint spa. Dock var det 6-7 barn under 15 år i spa:et på vår spatid på eftermiddagen, vilket förtog upplevelsen. Vi fick en ny spatid dagen efter som kompensation. Andra dagen beställde vi lunch till ett bestämt klockslag i förväg, men fick maten först en timme senare än bokat. Flera som satt i närheten väntade också länge alt fick fel mat. Överlag fint ställe, men rörig personal i restaurangen som inte hade koll, vilket förtog en del av upplevelsen.

Datum för vistelsen: maj 2020
1  Tack 924helenaf