“Juvelen bland fisk och skaldjur ”

Restaurant Brygghuset
Rankad som nr 1 av 4 Restauranger i Fiskebäckskil
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Är en trogen fisk och skaldjursätare. Brygghuset toppar alla tidigare upplevelser ! Maten är tillagad perfekt, servicen ypperlig och miljön helt fantastiskt. Kommer absolut tillbaka!!

Tack call0u

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen är varmt inredd. Serveringspersonalen. Upplägget och presentationen. Smaker. Drycker. Ja, allt var bara, mycket bra.

Tack Chrille67
Omdömet skrevs 17 mars 2018

En gemytlig restaurang i en fantastisk miljö med noga komponerad meny, både mat och vin rekommendationer är alltid på topp! personalen är kunnig, trevlig och alltid hjälpsam. whiskeyavdelningen är helt galet stor men man blir guidad av personal bland det stora sortimentet.

Tack Malin K
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Härlig marin miljö mitt i hamnen där båtar ligger i hela vintern. Mysig restaurang med kanske landets största whiskey samlingar. Maten är mycket god och service likaså.

Tack Ola C
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Allt har varit bättre än förväntat, rummen, maten hummerfisket dör vi fick lära oss lite om hummer och hummerfiske. Sist men inte minst frukosten, allt som man önskar sig och lite till.

Tack Kaj S

Resenärer som tittade på Restaurant Brygghuset tittade också på

Grundsund, Västra Götalands län

Lysekil, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Brygghuset? Berätta vad du tyckte!