Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vilket häftigt rum! Så snygg inredning, och med en balkong ut mot vattnet.
Efter en mysig start på kvällen med bad i havet och bastuflotten följt av en riktigt god middag på Bryggan (som förutom god mat har 1700 (!) whiskeysorter att välja bland) kommer jag sova gott i den sköna sängen

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack UlrikaE
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Vi var supernöjda med allt, från första kontakten via mejl till utcheckningen. Personal som verkligen bryr sig och rår om sina gäster. Vi njöt av fina uteplatsen, cykeltur och regnrockarna. Nästa gång ser vi fram emot att testa flotten. Frukosten innehöll allt man kan önska sig.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack Konstigbetong
Omdömet skrevs 8 juli 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt Hotel med väldigt många fördelar. Fina rum, trevlig personal. Låna cyklar ( inte hyra ). Regnkläder finns för lån i varje rum. Väldigt bra ute platser i eftermiddags o kvälls sol och med bra ute möbler och sitt dyner. Det är helt oviktigt att boka med balkong när man kan utnyttja det som finns utanför hotellet. Sedan närheten till Restaurang Brygghuset gör det inte sämre. Vilken bra restaurang.
Kommer att åka hit igen.
Stefan o Ulrika

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 645stefani
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Fint rum, vi bodde i grönsakshandlare Ödmans rum. Kul med temaperson till varje rum. Snyggt o modernt i fin mix med lite gammalt. Sängen är suveränt skön. Guldstjärna för regnjacka i garderoben att låna. Cyklar att låna gratis, toppen. En liten lounge att ta en kopp kaffe i. Inte billigt, men otroligt bra

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack urbanc2014
Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Det är sällan man hittar Hotel eller Restaurang i Sverige med en så fantastisk service !! Ni har verkligen förstått hur man skall ta hand om sina gäster!
Fina, rena, mycket trevligt inredda rum!
Restaurangen serverar mycket vällagad mat!
Vi kommer gärna tillbaka!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack elisabethh938