Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Fint rum, vi bodde i grönsakshandlare Ödmans rum. Kul med temaperson till varje rum. Snyggt o modernt i fin mix med lite gammalt. Sängen är suveränt skön. Guldstjärna för regnjacka i garderoben att låna. Cyklar att låna gratis, toppen. En liten lounge att ta en kopp kaffe i. Inte billigt, men otroligt bra

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack urbanc2014
Omdömet skrevs 30 juni 2019 från mobil enhet

Det är sällan man hittar Hotel eller Restaurang i Sverige med en så fantastisk service !! Ni har verkligen förstått hur man skall ta hand om sina gäster!
Fina, rena, mycket trevligt inredda rum!
Restaurangen serverar mycket vällagad mat!
Vi kommer gärna tillbaka!!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack elisabethh938
Omdömet skrevs 9 maj 2019

3. gångs vistelse i denna staden och detta mysiga hotell. Service och ett vänligt leende är det som möter en varje gång. Alla rum har sin specielle historia, med varsin kända profil från lokalmijön som inspiration. Nu är det bara 9 rum av 12 kvar som måste provast. En härlig vy utöver Gullmarsfjorden där det också ligger en bastuflotta med jacuzzi til använding för gästerna. Cyklar till utlåns finns också.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 14julius
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Detta ställe ligger helt OK i hamnen i Fiskebäckskil, men att det ligger bland varvshus drar ner mitt omdumme lite. Annars är hotellet väldigt fresht och välskött. Det är nog relativt nytt så det kan vara en orsak. Rummen är moderna och fina. Och sängarna var förträffliga.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack 940anderss
Omdömet skrevs 27 mars 2019

Höga förväntningar inför besöket, men alla dessa införlivades!
Väldigt personligt och chosefritt bemötande, av samtliga medarbetare. Här är man mån om att gästen ska må bra.
Inredningen är fantastisk; personligt, med genuint berättade historier och med ett otroligt sinne för detaljer. Väldigt välstädat, och jättesköna sängar.
Maten som serverade i Brygghuset på kvällen var nog bland det godaste jag ätit!
Frukosten var väl påfylld och innehöll allt man vill ha och lite till.
Hela familjen var väldigt nöjd, och vi kommer absolut att återkomma.
Tack för en jättefin vistelse.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Terese W