“Trevligt delat boende i liten"sovsal"”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
19 omdömen
13 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Trevligt delat boende i liten"sovsal"”
Omdömet skrevs 23 mars 2015 för en vistelse i februari 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jag, kvinna 67 år reste ensam och bodde på Fish Tobago i 6 nätter vid starten av min resa runt Tobago. Värden, Brandon, ordnade taxi från flygplatsen till gästhuset. Jag bodde i delad lägenhet med två unga kvinnor och tycker att detta gick över förväntan bra.
Läget är mycket bra. Nära till Buccoo Bay, hamnen, Sunday school och getkapplöpningsarenan. Brandon, värden är en gladlynt och gästfri person. Jag träffade många trevliga gäster på boendet och återvänder gärna hit.

Hur lätt var det att boka verksamheten? Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten?
Hotellets skick på det stora hela Sängar och madrasser
Kök och redskap Rent badrum
Andra lokaler och bekvämligheter Service
Gillade mest: Läget och umgänget med andra som bodde här
Gillade minst: Oordningen på min rumskamrat
Resegrupp: Ensam resenär
Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Större grupper
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera