“Just what the doctor ordered”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Kilgwyn Bay Getaway

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

9 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 27 maj 2015 för en vistelse i maj 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: maj 2015
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: The decor of the property is awesome! The pool was the icing on the cake
Resegrupp: Vänner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 3 2015
Hello A
Thank you for staying at our Kilgwyn Bay Getaway Townhouse - it was a pleasure dealing with you as well and we're so happy that you guys enjoyed your stay. We look forward to having you all stay again soon.

Best Regards
Gillian
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera