“Natur und Erholung”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Semesterhus -
2 sovrum, 1 badrum, för 4
Pisciotta, Cilento and Vallo di Diano National Park, Province of Salerno, Kampanien

Omdömen från våra medlemmar

Datum för vistelsen: juli 2018
Curiosity ...
Omdömet skrevs 16 september 2017 för en vistelse i september 2017

Datum för vistelsen: september 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Paradise7 ...
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
Svar från företaget
aug 7 2017
Salve,
il Comune sta facendo lavori di manutenzione straordinaria sulla strada comunale che si concluderanno entro fine anno con ripristino del manto stradale.
La villetta, pur non essendo completamente isolata perché ad un centinaio di metri ci sono altre case abitate, è immersa nel verde in un ambiente incontaminato, adatta a chi voglia vivere in tranquillità la propria permanenza a Pisciotta, per "staccare" con la vita frenetica di ogni giorno.
Cordialità
Clara
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera