“A Peacful Haven in the Hills”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Oliveto Toscano

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 13 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 16 2017
We thank you for the beautiful words. Accommodating people like you is a pleasure. We look forward to you when you want. Ciao!!!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera