“Vackert beläget, men bristande service”
Omdöme om Villa Sjötorp

Villa Sjötorp
Boka bord
tis 4/8
20:00
Rankad som nr 4 av 15 Restauranger i Ljungskile
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi spenderade två nätter på
Villa Sjötorp. Stället ligger otroligt vackert beläget med utsikt över havet. Uteserveringen på verandan, maten och servicen där var helt fantastisk! Dock är vi inte nöjda med bemötandet vi fick ifrån resten av personalen, speciellt vid incheckning/utcheckning. Vi fick ett riktigt tråkigt välkomnade när vi kom och hade känslan av att vi var ”i vägen” under hela vår vistelse. Kändes nästan som att man bodde hemma hos någon man inte känner.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Karinlof

Omdömet skrevs 31 december 2019

Spännande och god nyårssupé i väldigt trevlig miljö. Ett sent infall att åka i väg. Fin start med afternoon tea med massor med gott. Mysigt litet rum och väldigt bra service. Vi kommer gärna tillbaka!
Rekommenderas varmt.

1  Tack P1459NOcarolinef
Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

Vi åt oss mätta på detta underbara julbord i underbar miljö med utmärkt service.
På återseende! & God Jul!!

Tack Tempelherre
Omdömet skrevs 6 december 2019

Vi var ett större sällskap (familj) som var på Villa Sjötorps julbord. Maten var okej, men inte mer än så. Det var totalt tre sällskap som var där under kvällen, ändå var personalen inte omhändertagande i att t.ex. fråga om mer dryck önskas eller fylla på mat på julbordet. Dock var det tråkigaste att när vi skulle betala blev det fel i notan, vilket vi gick tillbaka och påtalade och fick då ett nonchalant, icke serviceinriktat bemötande. De tog bl.a. betalt 250kr för ett av barnen som var 1 år. När kvinnan som tog betalt sedan uppgav att det var ett misstag framkom senare kommentaren ”jag kan ju inte veta hur gamla era barn är”. Alla i vårt sällskap var missnöjda med detta bemötande. Kan ej rekommendera.

1  Tack fransson_josefine
Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Villa Sjötorp västkustens vackra pärla i Bohuslän ger dig allt du önskar av en weekend i self care och kärlek. Romantiskt sekelskiftes miljö där man lyckats bevara det genuina med äkta vintage känsla. All mat och dryck är kärleksfullt och varsamt komponerat från närodlade producenter. Vinerna till menyns olika rätter är väl utvalda med stor känsla för sinne och smak. Vi börjar med en supergod Afternoon Tea med skön café lounge musik i bakgrunden. En promenad längs med havet i skönt puder av höstens bästa regn för att sen värma oss under täcket på rummet en stund innan middagen. Höstens femrättersmeny bjuder på den ena smakupplevelsen efter den andra. Vinpaketet är en riktigt bra hit; så otroligt gott! vi är så nöjda, glada och sover gott i det mysiga rummet. Alla rum är olika och har namn som ”blommiga rummet”, ”rosa rummet” osv. Långt över förväntan lämnar vi Villa Sjötorp efter en ljuvlig helg.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack pializ

Resenärer som tittade på Villa Sjötorp tittade också på

Ljungskile, Västra Götalands län

Besökt Villa Sjötorp? Berätta vad du tyckte!