“Verkligen prisvärt”

Bella Mare Pizzeria, Restaurang o. Bar
Rankad som nr 9 av 15 Restauranger i Ljungskile
Beskrivning: Mitt i hjärtat av Ljungskiles idyll Finner ni Bella Mare, Restaurang, Pizza, Bar med över 40 ölsorter att välja mellan & 24 år servering av pizzor & det bästa köket kan leverera. Med samma ägare i all dess 24-åriga tider, välkomnar vi er.

Vi körde fel och är glada för det..för det var dags för lunch och vi hoppade in här. Seniorpris 89 kr..med jättegod dagens rätt och mkt sallad att välja på. Dessutom dessert! Tack för trevligt bemötande och framburen mat! Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Annbe20

Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Dom har jätte bra pizzor. Vår favorit pizza är LSK 2! Bästa pizzan i ljungskile. LSK 2 Har kebabsås och det är jätte gott dom är bara bäst i skillnad ifrån cowboy pizza

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 887gamingg
Omdömet skrevs 2 september 2020 från mobil enhet

En bra lunchrestaurang med en härlig salladsbuffé. Vällagad mad och trevlig personal. Allt man kan begära. Rekommenderas.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack LasseB_11
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Ok, men inget speciellt men stora portioner iallafall. Borde finnas gardiner för att stänga ute solen som lyser rakt i ögonen

Datum för besöket: augusti 2020
Tack borudolf
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Det här är bästa pizzerian i Ljungskile, älskar denna pizzeria. Testa deras pizza med taco- eller bolognesefyllning!

Datum för besöket: december 2019
2  Tack 399erikl

Resenärer som tittade på Bella Mare Pizzeria, Restaurang o. Bar tittade också på

Ljungskile, Västra Götalands län

Besökt Bella Mare Pizzeria, Restaurang o. Bar? Berätta vad du tyckte!