“Bäst i Lysekil”

tors 23/9
20:00
Rankad som nr 2 av 15 Restauranger i Ljungskile
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevlig och uppmärksam personal. Mycket välsmakande musslor med lite sting, ljuvlig blåbärsefterrätt! Härlig stämning, rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack ingrid B

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Mycket bra, god mat, trevlig personal och skön atmosfär. Trevligt koncept och nu, när vädret är toppen så finns det ingen bättre restaurant om man vill ha en avslappnad skön semesterkänska.

Datum för besöket: juni 2021
Tack DagH1964
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Måste tyvärr säga att vi inte blev imponerade av vare sig maten eller servicen. Musselsoppan beskrevs på menyn som krämig, men var i verkligheten en blaskig historia, som kanske fått en gräddskvätt i fonden, musslorna lite sega. Inget bröd ingick. Servitrisen kunde inte svara på flera av våra frågor, lovade kolla, men kom inte med besked trots ett par påminnelser. En i sällskapet fick aldrig sin beställda dryck. Vacker utsikt javisst, men väldigt obekväma möbler.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 785margarethah
Omdömet skrevs 23 maj 2021

Snabb och bra service, god mat musslor och gott vin till detta.
Funkade bra trots Corona restriktioner och vi var 6 st som fick två bort att cirkulera emellan

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anne H
Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Parmiddag en lördagskväll. Musslorna kom nästan för snabbt. Vi hade gärna suttit och smuttat på vinet en stund till. Tog Marinière, det var gott men inte mer. Såsen var tunn och kändes inte direkt gräddig. Roquefortsåsen var godare. Musslorna kallnade rätt fort, de var inte jättevarma fr början. Goda efterrätter.

♦️Bra pris
♦️Mycket trevlig service
♦️Miljön fantastisk
♦️Påfyllning av musslor och bröd om man vill

Har ätit godare musslor på andra ställen.

Datum för besöket: april 2021
Tack SELN69

Resenärer som tittade på Musselbaren tittade också på

Ljungskile, Västra Götalands län

Besökt Musselbaren? Berätta vad du tyckte!