“Härlig miljö och supergod mat”
Omdöme om Musselbaren

Musselbaren
Rankad som nr 2 av 15 Restauranger i Ljungskile

Snabb och bra service, god mat musslor och gott vin till detta.
Funkade bra trots Corona restriktioner och vi var 6 st som fick två bort att cirkulera emellan

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anne H

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Parmiddag en lördagskväll. Musslorna kom nästan för snabbt. Vi hade gärna suttit och smuttat på vinet en stund till. Tog Marinière, det var gott men inte mer. Såsen var tunn och kändes inte direkt gräddig. Roquefortsåsen var godare. Musslorna kallnade rätt fort, de var inte jättevarma fr början. Goda efterrätter.

♦️Bra pris
♦️Mycket trevlig service
♦️Miljön fantastisk
♦️Påfyllning av musslor och bröd om man vill

Har ätit godare musslor på andra ställen.

Datum för besöket: april 2021
Tack SELN69
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt härlig miljö.
Beställde musslor med pommes. Mycket gott. Till detta fick vi bröd o aioli vanlig och en med hallon. Vilket var överraskande god.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Elenor57
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fin utsikt och trevlig meny men usel service. Över en timme utan att någon tog upp en beställning, kundservice kändes som något som var okänt för den arroganta personalen som dock visade stor omsorg om sina stamgäster. Efter ett flertal påpekanden om att vi ville beställa så var vinet vi önskade slut, när vi väl fick prata med en servitris. Ett riktigt bottennapp.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Helen959702
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Vid båtbryggorna i Lyckorna, nära Lyckornas havsbad ligger denna restaurang! Mycket bilar på parkeringen. Ofta kollad av Securitas vakter. Lös biljett!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hans-Olof S

Resenärer som tittade på Musselbaren tittade också på

Ljungskile, Västra Götalands län

Besökt Musselbaren? Berätta vad du tyckte!