Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 4 oktober 2021 från mobil enhet

Bodde i Carl, 3 vån en weekend.
Mysigt slott med genuint inredda rum som fått behålla sin karaktär. Litet badrum med dusch. Genomgående lite murrigt och nästan mörkt, mysigt men lite svårt att se på kvällen i korridoren. Mycket god mat, hög standard på alla mål och genuint trevlig och professionell personal.

Något som skulle förhöja trivseln på rummet är en vattenkokare med tepåsar och kaffe. Något lyhört då ljudet ut till korridoren hördes väl, detta skulle kanske kunna dämpas med ett draperi innanför dörren. Även en TV på rummet skulle vara trevligt.

Trevlig liten park runt slottet. Något begränsat aktivitetsutbud.

Lite för dyrt.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack 96carinap
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2021

Hej!
Tack för Er feedback här till oss, det betyder mycket!
Vad härligt att Ni uppskattade vår mat, då detta är något som vi jobbar väldigt mycket med här hos oss.
Vi har ett koncept här hos oss som är utan TV, att man skall komma hit och varva ner, ta det lugnt, bara njuta av omgivningen och sitt sällskap.
Vi hoppas såklart att Ni kommer och besöker oss igen snart!
Receptionen, Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 13 september 2021

Fint bemötande vid ankomst. Vi blev visade till rummen. Stora, ljusa och fina.
Konferenslokalen vi fick var perfekt.
Tre-rätters middagen i den pampiga matsalen var en fullträff: God mat med ett vinpaket som passade som hand i handske!
Frukosten serverades i samma fina miljö och var också toppen.
Högsta betyg till Thorskogs Slott. Alla var supernöjda.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 295larsd
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2021

Hej!
Tack snälla för Ert fina omdöme hit till oss! Det värmer att läsa detta och att Ni trivdes under Er vistelse.
Vi hoppas att vi snart får möjlighet att välkomna Er här hos oss igen!
Önskar Er en fin dag,
Receptionen, Thorskogs Slott.

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk service, god mat, underbar park o natur, underbara rum och proffsig personal. Tiden gick alltför fort. Vi spelade boule o testade golfputtar o badade i dammen uppe på berget o promenerade i den sagolika trollskogen. Tack Lotta med personal och tack Lasse.

1  Tack 695jimmyl
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Hej!
Tack så mycket för Ert fina omdöme hit till oss på tripadvisor. Vad kul att Ni trivdes under Er vistelse här hos oss! Det låter som att Ni fick ett trivsamt dygn här hos oss och vi hoppas att Ni snart kommer tillbaka till oss!
Önskar Er en fortsatt fin sommar!
Receptionen Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

En övernattning som inleddes med besvikelse men det vände och blev en positiv vistelse trots allt. Fantastiskt middag, mycket fin frukost och en glad överraskning när vi checkade ut gjorde att det blev en bra vistelse ändå.

2  Tack Eva M
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Eva!
Tack för Ert inlägg till oss.
Härligt att höra att Ni fick en bra vistelse här hos oss ändå.
Vi önskar Er varmt välkomna åter!
Receptionen Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Det var så gott som top-notch. Från mottagande, rummen, slottsmiljön, park och omgivningar, eftermiddagskaffe med gräddtårta, middag på kvällen med mat och vinmeny, inga långa väntetider mellan rätterna, till frukosten och utcheckning. Middagen var riktig "fine-dining" med allt vad det innebär. Kul att det saknades TV på rummet, men vem åker hit för att se på det...? Vi bodde i ett annex kallat Smedjan. Ska man nu hitta något att klaga på så var det i så fall att servitören luktade väldigt mycket rök efter sina pauser. Lite irriterande för icke-rökare.

Tack Rune L
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2021

Hej Rune,

Tack så mycket för Ert fina inlägg här till oss på Tripadvisor!
Det värmer att läsa om Er vistelse här hos oss och att Ni haft det bra.
Vi tar till oss av det sistnämnda i Ert inlägg, och tackar så mycket för Ert besök.

Vi hoppas att vi snart får möjlighet att välkomna Er här ho oss igen!
Önskar Er en fortsatt fin helg,
med vänlig hälsning
Receptionen, Thorskogs Slott