Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Miljön i slottet, undantaget den Ikea inspirerade nya matsalen, är fantastisk. Det rum vi bodde i var inte det. Duschen fungerade inte, vatten kom från alla håll. Ankor kvackade hela natten. Värmen , AC saknas, gjorde att fönstret ej kunde stängas. Servicen i baren, beställer man fyra glas vin bör de bäras ut, inte att man ska hämta det själv. I och med att killen i baren hellre kollade Insta än gick ut och hämtade glas försvann möjligheten till enkel merförsäljning. Menyide två rätter, inga alternativ, är sämre än skolbespisning. Vin och dryck är i likhet med baren, inga försök till merförsäljning. Serveringen är ointresserad av gäst. Alla runt oss behandlades på samma sätt. Killen ville avsluta jobbet asap. Miljön och den trevliga frukostpersonalen räddar en tvåa. En etta, med tanke på Thorskogs möjligheter, hade varit motiverat

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Stalle28
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2021

Hej,
Tack för Er feedback till oss här på Tripadvisor.
Det var ingen rolig läsning för oss och det känns som att Ni inte fått den service som vi ju egentligen alltid erbjuder här hos oss.
Vad beträffar rummet så vill vi gärna veta vilket rum Ni bodde i så att vi i så fall kan åtgärda duschen. Vi hade ju såklart helst pratat med Er om detta här på plats och inte över internet.
AC har vi inte här hos oss, det stämmer, Vi har fläktar på rummen istället.
Vi tar till oss av allt Ni skrivit och kommer såklart att se över vad det var som hände och varför det blev så.
Och hoppas naturligtvis att Ni vill komma och hälsa på oss igen så att vi kan få visa Er Thorskog på rätt sätt.
Önskar Er en fortsatt fin sommar!
Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Vi blev trevligt bemötta och följda till vårt rum!
Rummet var fint inrett och sängarna väldigt sköna. Det var så tyst och fint.
Middagen, en trerätters med vinpaket, var bland de godaste vi ätit. Lagom stora portioner och sammansatt med perfekta smaker! Duktig personal som presenterade varje rätt och kunde svara på frågor.
Frukostbuffén saknade ingenting!
Vi kommer gärna hit igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack sunnytrixy

Hej!
Tack snälla för Ert härliga inlägg här till oss!
Det värmer att läsa att Ni hade en fin vistelse här hos oss och såklart hoppas vi att Ni snart kommer och besöker oss igen!
Önskar Er en fin fortsättning på sommaren!
Thorskogs slott

Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

En mycket vacker slottsmiljö, inte så stort slott men väldigt fint både ut och in värdigt. Trevlig personal som tog emot oss och visade oss till vårat rum (tången)som vi hade i en byggnad jämte slottet. Rummet var stort, sängarna något för mjuka för min smak, men det va rent och fräscht. Efter det serverades det kaffe eller te med tårta inne på slottet. Mycket välsmakande. Där finns vacker natur att bara gå runt att beskåda eller bara sitta ner utanför slottet vid dammen. Där är Slutsats en helt fantastisk helg för avkoppling.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack BettanVarberg
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Hej!
Tack så mycket för Ert omdöme här till oss! Det värmer att höra att Ni trivdes här hos oss under Er vistelse.
Vi hoppas att vi snart får chans att välkomna Er här hos oss igen!

Önskar Er en fin dag & varmt välkomna åter!
Receptionen, Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Thorskogs slott ligger så vackert, omgiven av både vatten och fin natur. Slottet är vackert både interiör och exteriör är välskött. Blir så väl mottagna när vi checkar in. Finns inte något att önska av vårt rum som ligger i slottet. Sköna sängar, vackert rum med både badkar och dusch. Vår trerätters var top notch och vinet passade mycket bra till maten. En av delägarna berättade på ett både kul och intressant sätt slottets och dess omgivningars historia. På det stora hela en fantastisk upplevelse. Hit återkommer jag gärna.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack 822evat
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2021

Hej!
Tack snälla för Ert fina omdöme hit till oss, det värmer att läsa detta!
Så härligt att Ni hade en fin vistelse här hos oss.
Vi hoppas att Ni snart kommer och besöker oss igen!
Önskar Er en fin helg & varmt välkomna åter.

Receptionen, Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Ligger vackert i underbar miljö med intressant historia som presenterades charmigt av ägaren själv! Middagen var god med bra service! Frukosten var perfekt med råvaror och juice av bra kvalitet! Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 780olao
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2021

Hej!
Tack snälla för Ert fina omdöme här till oss!
Vad roligt att Ni trivdes här hos oss under Er vistelse. Vi hoppas att Ni snart kommer och hälsar på oss igen!
Receptionen, Thorskogs Slott.