Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Travelocity
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

En mycket vacker slottsmiljö, inte så stort slott men väldigt fint både ut och in värdigt. Trevlig personal som tog emot oss och visade oss till vårat rum (tången)som vi hade i en byggnad jämte slottet. Rummet var stort, sängarna något för mjuka för min smak, men det va rent och fräscht. Efter det serverades det kaffe eller te med tårta inne på slottet. Mycket välsmakande. Där finns vacker natur att bara gå runt att beskåda eller bara sitta ner utanför slottet vid dammen. Där är Slutsats en helt fantastisk helg för avkoppling.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack BettanVarberg
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Hej!
Tack så mycket för Ert omdöme här till oss! Det värmer att höra att Ni trivdes här hos oss under Er vistelse.
Vi hoppas att vi snart får chans att välkomna Er här hos oss igen!

Önskar Er en fin dag & varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Thorskogs slott ligger så vackert, omgiven av både vatten och fin natur. Slottet är vackert både interiör och exteriör är välskött. Blir så väl mottagna när vi checkar in. Finns inte något att önska av vårt rum som ligger i slottet. Sköna sängar, vackert rum med både badkar och dusch. Vår trerätters var top notch och vinet passade mycket bra till maten. En av delägarna berättade på ett både kul och intressant sätt slottets och dess omgivningars historia. På det stora hela en fantastisk upplevelse. Hit återkommer jag gärna.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack 822evat
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2021

Hej!
Tack snälla för Ert fina omdöme hit till oss, det värmer att läsa detta!
Så härligt att Ni hade en fin vistelse här hos oss.
Vi hoppas att Ni snart kommer och besöker oss igen!
Önskar Er en fin helg & varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Ligger vackert i underbar miljö med intressant historia som presenterades charmigt av ägaren själv! Middagen var god med bra service! Frukosten var perfekt med råvaror och juice av bra kvalitet! Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack 780olao
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2021

Hej!
Tack snälla för Ert fina omdöme här till oss!
Vad roligt att Ni trivdes här hos oss under Er vistelse. Vi hoppas att Ni snart kommer och hälsar på oss igen!
Receptionen, Thorskogs Slott.

Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Jag åkte till Thorskogs slott för att uppleva en riktigt mysig julmiljö och det blev precis som jag önskade. Vänligt mottagande och jag blev visad till rummet. Fika i de vackra salongerna, den godaste glögg jag någonsin smakat i den ståtliga hallen vid brasan och sedan en fantastisk middag i orangeriet. Ett jättemysigt rum som kändes så ombonat. Det enda jag saknade på rummet var TV. Frukosten dagen efter hade allt jag kunde önska. Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste ensam
1  Tack JeHa70
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2020

Hej!
Tack snälla för Ert fina inlägg här till oss! Det värmer verkligen att höra att Ni trivdes här hos oss under Er vistelse.
Vi ser mycket fram emot att välkomna Er här hos oss igen snart!
Ps. Vi har rum med TV, så om Ni önskar det, så kan vi boka det för Er nästa gång :)

Önskar Er en riktigt god jul & ett gott nytt år!
Personalen på Thorskogs Slott

Omdömet skrevs 21 september 2020

Kan varmt rekommendera Thorskogs Slott till vem som helst! Man blir oerhört väl omhändertagen & får med en gång en mycket familjär & trivsam känsla, vilket än mer förstärker de fantastiska intryck som både slottet & dess omgivningar ger. Personalen är oerhört serviceminded, kanske det allra bästa vi någonsin upplevt & detta i kombination med en otroligt välkomponerad & välsmakande meny ger allra högsta betyg från oss!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 968lv
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2020

Tack för Ert fina omdöme, härligt att höra att Ni trivdes så bra under Er vistelse här på Slottet. Vi hoppas snart få välkomna Er här hos oss igen.

Trevlig helg & varmt välkomna åter!