eDreams
StayForLong
Travelocity
1924 av 141 omdömen
Omdömet skrevs 24 juli 2020

För andra sommaren i rad har jag & min vän checkat in på pärlan Thorskogs Slott . Började med att ha picknick vid Stendammen som ligger ca 3 km ifrån slottet , vackert badställe . Fantastiskt fina inredda rum på slottet & annexet . Lånade kubb & spelade i slottsparken, tog sedan några läskande drinkar på den mysiga altanen . Åt en helt magisk 3 - rätters middag med goda viner till , otroligt kunnig & trevlig personal . Satt sedan & njöt av smarriga kaffedrinkar och bara mådde gott innan vi kröp ner i dom så sköna sängarna , sov som 2 små prinsessor ! Frukosten hade allt man kan önska sig & mer därtill , lyxfrulle . Hit kommer vi återkomma nästa sommar igen ! Ska du ha bröllop , konferens , överraska din kärlek eller bara unna dig själv lite livskvalitet så är Thorskogs Slott stället att åka till ❤️

2  Tack 881annahb
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2020

Hej!
Tack snälla för Ert fina inlägg hit till oss!
Så härligt att höra att Ni återvänder till oss och kommer att besöka oss igen.
Vad kul att Ni trivs så bra här hos oss.
Varmt välkomna igen och vi önskar Er en fortsatt fin sommar!

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Thorskogs slott ger sannerligen en slottskänsla inne i byggnaden. Vackra möbler, tapeter och inredningsdetaljer. Maten var i toppklass och vi är mycket nöjda. Det som drar ner helhetsbetyget är växtligheten i parken. Den är dåligt skött med överblommade växter och ogräs. Hade det varit bättre skött hade det varit en oslagbar upplevelse!

2  Tack nszsa

Hej!
Tack för Ert inlägg här till oss efter Er vistelse här på slottet!
Så härligt att höra att Ni är nöjda med Ert besök.
Och vi tar till oss av detta vad gäller parken och jobbar med detta hela tiden.
Tack så mycket!
Varmt välkomna åter,

Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Jag har bara gott att säga om detta vackra ställe! Personalen var för det första helt underbar. Vårt rum med guldtapeter och vackra takkronor var en fröjd att bo i. Vi sov gott och hörde inte ett störande ljud någonstans, det var helt tyst. Roligt att gå runt i alla vackra rum på slottet och studera de fina detaljerna. Middagen var mycket god, frukosten likaså. Trevligt med alla sällskapsutrymmen och att det fanns ett biljardbord. Vi gick också promenader i de underbara omgivningarna, oförglömligt! Kul med de gulliga ankorna som spankulerade runt vid dammen. Återkommer mer än gärna!

Tack Malin B
Thorskogs Slott Thorskogs Slott, Gästservice/reception på Thorskogs Slott, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2020

Hej Malin!
Tack snälla för Ert fina inlägg till oss!
Vad roligt att Ni trivdes så här hos oss, det värmer!

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Den bästa 3-rätters middag jag upplevt. Texturer, färger, kompositioner och smak i världsklass.
Superb service och vacker miljö.
En dold pärla för en avslappnande och minnesvärd vistelse.
Slottet har en fin historia.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Mikael B

Hej Mikael,

Tack snälla för Ert fina inlägg till oss!
Jag skall vidarebefordra detta till vårt kök och restaurang också.
Så härligt att Ni trivdes här hos oss.
Vi hoppas att vi snart får välkomna Er här hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 7 juni 2020

Jättefint slott, rent och snyggt på rummet. Mjuka sängar, fantastiskt fin frukostbuffé. Personalen var väldigt tillmötesgående och jättetrevliga, fast att vi var sena till incheckningen. Särskilt gillade vi ankorna som spatserade omkring på gården :D Vi skulle absolut vilja komma tillbaka hit igen. Enda som saknades var pannkakor till frukostbuffén :D

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack CMossberg

Hej!
Tack så mycket för Ert fina inlägg här till oss, det uppskattar vi väldigt mycket!
Vad roligt att Ni trivdes så här hos oss.
Vi hoppas att vi snart får välkomna Er här hos oss igen!

Receptionen Thorskogs Slott