Quality Hotel Vänersborg(Vänersborg)
ScandicHotels.com
Hotell Skona Rum(Uddevalla)
Hotel Riverside(Uddevalla)
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Väldigt trevlig personal. Frukosten var superb! Rummet var väldigt trevligt. Lite småskador fanns efter andra personer. Men annars var det väldigt mysigt och fint. Badrummet var kanon. Läget var väldigt passande för den som har hund. Väldigt lugnt område.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack BulleN1987
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Fina och lyxiga rum som känns fräscha med tillgång till det mesta. Bra frukostutbud och underbar relaxavdelning med väldoftande produkter. Nära till natur, nöje och god mat. Rekommenderas starkt för såväl par som familjer.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack renatajuhasz7
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Allt var väldigt bra dock var restaurangen stängt på kvällen då vi tänkt äta och fick aldrig svar då jag mailade angående kvällsmat i restaurangen.
Sängarna var något för mjuka, för oss, givetvis individuellt.
Vi sov en natt och är nöjda i övrigt! Blev uppgraderade till svit då vi kom vilket var uppskattat då vi hade vår dotter med oss som eventuellt kunde störa övriga gäster nattetid.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack 257fridas
Sarah K, Guest Relations Manager på Ronnums Herrgard, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Hej,
Vi på hotellet uppskattar dina synpunkter och att du valt att dela de med oss.
Vad trevligt att ni fick bo i en av våra sviter, hoppas att den var bekväm. Men vi är självklart ledsen att ni inte fick svar på frågan gällande öppettider i vår restaurang. Man hittar all sådan info på hemsidan, men det hjälper ju föga nu, jag kommer att se över den rutinen med receptionen.
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss.
Sarah Koerffer Seward, Guest Services

Omdömet skrevs 23 januari 2018

Vi hade en mycket trevlig vistelse på Ronnum. Härligt rum med sköna sängar. God nystyckad hjortfilé på kvällen med gott vin. SPA-avdelningen med bubbelpool utomhus var helt underbart efter 7 timmar i bil.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Jeanette_Ohlson
Omdömet skrevs 17 december 2017

Vi var 13 personer som övernattade och åt julbord tillsammans. Alla bodde nära varandra på andra våningen. Fräscha rum, jättesköna sängar. Mysigt med all nysnö, som ramade in hela området!!! Trevlig prrsonal som tog god hand om oss.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Gittan S