Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra läge med kort gångavstånd till Shinjuku Station, knutpunkt för järnväg - tunnelbana - bussar.
Flygbussen hämtar / lämnar direkt vid hotellet, förutom förmiddagar från Narita.
Prisvärt boende med små men prydliga rum.
Frukostbuffén helt OK med svenska mått mätt.
Effektiv och vänlig / hjälpsam personal.
Saknade dock normala förvaringsmöjligheter typ "garderob, byrålådor.....
Lämpligt vore att placera den stora platt-teven på vägg och frigöra skrivbordsyta!

Bodde här: december 2016, reste som ett par
1  Tack KjellAnd1
Omdömet skrevs 7 november 2016

Efter att ha valt mellan ett antal hotell nära Shinjuku stationen fastnade vi för detta hotellet.
5 min gångavstånd
Lugnt (om du inte har rum mot gatan då nästan alla hotell har dåliga fönster/isolering)
Mycket bra service
Mycket bra engelska i flera av personalen
Rummen lagom stora
Frukosten Ok men blir aldrig bra i Japan..
Hyatt Hotell 52.a våningen ett stenkast i väg med mysig bar några våningar ner från 52.a kommer är som en pub med rökning och mer folk.

Tips för att välja rum: Välj aldrig rum mot g<tan pga. oljud från gatan.
  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Dunken63
Omdömet skrevs 7 november 2016

Hotellet har ett helt perfekt läge i Shinjuku. Trevlig atmosfär och bra personal.
Bra WiFi.
Vi hade frukost inkluderat i priset vilket är rätt skönt, så att man slipper leta frukost det första man gör, bekvämt då man reser med barn.

Tips för att välja rum: Beå ett rum högt upp med utsikt mot staden
  • Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack carina193
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Ligger helt perfekt i Tokyo! Bra kommunikationer till flygplats samt tåg/tunnelbana. Shinjuku är också en av de bästa områdena att hänga på!! Hotellet är bra med tanke på priset. Det finns inget att klaga på och service och städning var bra. I övrigt inget lyx hotell och små rum men som sagt med det priset.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Jörgen K
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Nära till allt då Shindjuku är en mycket central knytpunkt för Tokyoborna. Lätt att ta sig både med tunnelbanan alternativt pendeltågen (JR) tågen som går från samma station beroende på vart man var på väg. Min tredje gång i Tokyo och har alltid bott på detta hotell. Har varit lika nöjd varje gång .

Tips för att välja rum: Ta gärna rum högt upp i hotellet, kan läggas in som önskemål vid bokning på hotellets hemsida.
  • Bodde här: januari 2016, reste med vänner
3  Tack Martin S
プラザ新宿管理者, マネージャー på Hotel Sunroute Plaza Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2016

Dear sir or madam

Thank you very much for staying at our hotel.
Also such a warm comment.
We are looking forward to seeing you again some day.

Best Regards,