Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 434)
Filtrera omdömen
1 434 resultat
Medlemsbetyg
342
667
335
58
32
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
342
667
335
58
32
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 434 omdömen
Omdömet skrevs 29 mars 2015 från mobil enhet

Super rent och nära till stationen. Rummet var lite trångt men helt ok och tyst. Rent badrum med allt man behöver. Vänlig och hjälpsam personal. Frukost var också bra, blandat japansk och europeisk style. Jag kan rekommendera hotellet och skulle använda det igen.

Datum för vistelsen: mars 2015
Restyp: Reste som ett par
Tack Yvonne S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SASAKI_ITS, 支配人 på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2015

Kära värderas Pensionat

Tack så mycket för woriting din återkoppling av IBIS moderna SHINJUKU.
Jag önskar du har tillbringat mycket tid här.

Jag är ganska glad av att läsa era positiva kommentarer.
Din feedback ger oss motivation att göra bättre saker.

IBIS TOKYO SHINJUKU teamet ser fram emot att välkomna ditt nästa besök.

Vänliga hälsningar

Hiroshi SASAKI
Executive Assistant Manager
IBIS TOKYO SHINJUKU

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 27 oktober 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ibis_T0ky0_Shinjuku, Receptionist på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ibis_T0ky0_Shinjuku, Receptionist på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ibis_T0ky0_Shinjuku, Senior Receptionist på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen