Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 404)
Filtrera omdömen
1 404 resultat
Medlemsbetyg
331
652
331
58
32
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
331
652
331
58
32
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 404 omdömen
Omdömet skrevs 29 mars 2015 från mobil enhet

Super rent och nära till stationen. Rummet var lite trångt men helt ok och tyst. Rent badrum med allt man behöver. Vänlig och hjälpsam personal. Frukost var också bra, blandat japansk och europeisk style. Jag kan rekommendera hotellet och skulle använda det igen.

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Yvonne S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SASAKI_ITS, 支配人 på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2015

Kära värderas Pensionat

Tack så mycket för woriting din återkoppling av IBIS moderna SHINJUKU.
Jag önskar du har tillbringat mycket tid här.

Jag är ganska glad av att läsa era positiva kommentarer.
Din feedback ger oss motivation att göra bättre saker.

IBIS TOKYO SHINJUKU teamet ser fram emot att välkomna ditt nästa besök.

Vänliga hälsningar

Hiroshi SASAKI
Executive Assistant Manager
IBIS TOKYO SHINJUKU

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
IbisShinjukuTokyo, Guest Relations Manager på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
IbisShinjukuTokyo, Guest Relations Manager på ibis Tokyo Shinjuku, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen