Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 678)
Filtrera omdömen
4 678 resultat
Medlemsbetyg
1 878
1 999
548
134
119
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 878
1 999
548
134
119
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 4 678 omdömen
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Till att börja med kan man konstatera att hotellet är stort och att karaktären av kongressanläggning ger miljön en anonymitet som kan vara tråkig. Vyn från hotellrummet slår ändå allt! Med den service man får i det mer intima premiere lounge som finns överst i de två tornen för gäster med tillgång hit så minskar känslan av att vara "lost".

Från Shinjuku station når man snabbt hela Tokyo men tunnelbanestationen man når i samma kvarter är nästan mer användbar. Med enkla byten reser en turist snabbt till alla sevärdheter. Hotellets läge är också roligt, så typiskt Tokyo, med den stora skalan i skyskraporna, de låga husen, de små restaurangerna och det galna tempot i pashinkohallarna - här finns all i samma stadsdel.

Rumstips: Rummen ser ut som hotellets bilder, de visar även planlösningar. Titta på deras webbplats.
Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack CeciliaS1770
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Hotell Keio Plaza ligger på gångavstånd från Shinkjuku station, dvs mycket välplacerat.

Servicen på hotellet var förstklassig. Vi fick hjälp med allt vi behövde, och alla var mycket vänliga.

Rummen var bekväma, med en lysande utsikt över Tokyo. Allt var i mycket gott skick och skinande rent.

Lobbyn och lokalerna var mycket fräscha och trevliga.

Hotellet har ett stort antal restauranger och en shop där man kan få det mesta man behöver. I närområdet finns i stort sett obegränsat urval av både shopping och restauranger, för alla behov och i alla smaker.

Bara 10 minuter bort ligger Shinjukus alla reklam/bar-områden, som är fantastiska att titta på på kvällen, och att gå runt i.

Vi tyckte bäst om servicen och lokalerna.

Rumstips: Högre upp ger bättre utsikt.
Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack Anders_Sune
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 juni 2015

Stort hotellkomplex med flera torn. Det finns fortfarande gamla orenoverade rum som absolut bör undvikas. De renoverade rummen är rymliga och fina. Bekväma sängar och ljust badrum med generösa hygienartiklar. Vattenkokare och generöst med kaffe och te.
Det blir ofta köer i receptionen och du kan inte förvänta dig att få rummet före officiell incheckning kl 14. Det är enkelt och gratis att förvara väskorna.
På hotellet finns det ett stort utbud av restauranger (kontrollera priserna eftersom de skiljer sig ordentligt), barer och flera butiker och en minilivs.

Bra läge nära Shinjuku station.

Rumstips: Se till att få ett nyrenoverat rum. Köp frukost i minilivsen.
Datum för vistelsen: maj 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Tistret
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 april 2015

Ett jättebra hotell, med perfekt läge. Fräscht och stora rum med fin utsikt över stora delar av staden. Nära till tunnelbanan och gott om restauranger och affärer i närheten. Vi åt frukost på Starbucks i kvarteret bredvid.

Datum för vistelsen: april 2015
  • Restyp: Reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Johanw
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 12 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KeioPlaza, マネージャー på Keio Plaza Hotel Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen