Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 264 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 277 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 123 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 216 US$/natt.

Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 106 US$/natt.

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Bodde här: juli 2016, reste ensam
Omdömet skrevs 13 juli 2015

Tips för att välja rum: If you are big one, I don't suggest here or choose the bigger capsule.
  • Bodde här: oktober 2014, reste ensam
Omdömet skrevs 24 mars 2015 från mobil enhet