Priceline
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Ai Hotel Yokohama(Naka)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

HOTEL MYSTAYS Yokohama(Naka)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 67 US$/natt.

TripAdvisor
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Bodde här: februari 2017, reste ensam
Omdömet skrevs 14 november 2016

Tips för att välja rum: チェックインの際、申し出ると消臭剤(ファブリーズ)を貸出してもらえる。
  • Bodde här: november 2016, reste ensam
Omdömet skrevs 9 oktober 2016