Priceline
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 124 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 76 US$/natt.

Hotel MyStays Yokohama(Naka)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 73 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 98 US$/natt.

Trip.com
Omdömet skrevs 14 november 2016

Tips för att välja rum: チェックインの際、申し出ると消臭剤(ファブリーズ)を貸出してもらえる。
  • Bodde här: november 2016, reste ensam
Omdömet skrevs 9 oktober 2016