Rabattmeddelande! 51 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 51 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

JAPANiCAN.com
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 162 US$/natt.

Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

HOTEL MYSTAYS Yokohama(Naka)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 65 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 86 US$/natt.

Ai Hotel Yokohama(Naka)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Trip.com