“Riktigt dåligt bemötande av ägaren”
Omdöme om Kalk Kök & Bar

Kalk Kök & Bar
Rankad som nr 5 av 21 Restauranger i Löttorp
Kök: Svenskt, Bar
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Beskrivning: Vi styckar och maler kött, röker chili, bakar surdegsbröd och friterar riktig potatis. Sen får du resultatet, en maxad-deluxe-supernice burgare, enburgare på riktigt. På dagarna kan du även få en omsorgsfullt lagad lunchserverad på vår fina innergård. Sent på kvällen höjer vi volymen och dansarloss på norra Ölands enda nattklubb. Vi håller regelbundet öppet från påsk till skördefest och 1-2 gånger per månad däremellan. Har vi inte öppet kan öppna för lite större sällskap eller ordna med catering. Vi anordnar också lite udda evenemang och tävlingar under året, vad sägs om SM i Dikesdykning, Rysk Äggroulette och Tjurrus? Kalk har allt! För öppettider, menyer och annan info, se hemsidan.
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt dåligt bemötande av ägaren, otrevlig och började påstå en massa saker om vårat sällskap.
Kommer aldrig besöka Kalk igen efter denna kväll

4  Tack antonialjungberg

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Det är det vidrigaste bemötandet av betalande kunder i Corona-tider jag varit med om. Ägaren Sophie kommer och anklagar vårat sällskap för både det ena och det andra, ställer konstiga frågor och påstår saker om vårat sällskap som gör oss alla obekväma. Då har vi knappt varit där en halvtimme och precis hunnit beställa in dryck. Maten är INTE värd pengarna, det finns MÅNGA bättre platser för både nattliv och hamburgare. Lägg pengarna någon annan stans, och till en verksamhet som dras runt av en trevligare ägare. Aldrig igen.

Tack T5101ANamandal
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Obefogat dyrt och oförskämd ägare som kommer fram till vårat sällskap och ifrågasätter på ett nedvärderade sätt ifall min flickvän jobbat på Ibiza trots att jag eller min flickvän aldrig träffat denna kvinna.

Tack 277niklasw
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Det blev en lunch med familjen på Kalk som verkligen var god. Lufsan och fläskkarrén var väldigt god och alla var nöjda med sina val. Personalen var trevlig och det var bra service från början till slut! Byggnaden var stor och restaurangen hade anpassat sig till Corona! Kommer helt klart tillbaka!

1  Tack HungryStudent10
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Middag på Chaux rekommenderas varmt, lokala råvaror, supergod mat och härlig atmosfär! Hit återvänder vi gärna

1  Tack lottaaxelsson

Resenärer som tittade på Kalk Kök & Bar tittade också på

Besökt Kalk Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!